Dekket 17 Mai bord



Da er 17 mai bordet dekket til venne fest i blått og hvitt. Jeg er ikke så glad i den røde fargen så da falt valget på hvitt og blått. Mørke blå lys i hvit kandalaber.




Små margeritter i potter, markblomster i små hvite vaser. Og stilk hortensia i en fantstisk blå farge! Serviettene er fra Green Gate.

Nå skinner sola igjen her, ser ut til at det blir en dag med litt av og på vær. Må innrømme at jeg var så kald i dag tidlig at jeg måtte fyre litt i peisen for å få litt varme. ( vi har skrudd av varmepumpa siden det liksom var sommer nå )





Oliventrærne har blitt pyntet med litt 17 mai bånd! Nå skal jeg hive meg rundt og gjøre ferdig alt som står og venter for at dagen og maten skal bli perfekt!

Hipp hipp hurraaaaaaaa!!! Og gratulere så masse med dagen!

2 kommentarer:

Fossestua | 17. mai 2011 kl. 09:59

Vakkert pyntet hos deg :)
Kos dere med gjestene og ha en fin 17.mai :)
Klem fra Lise

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 17. mai 2011 kl. 18:00

Fint dekka bord☺
Kos dåke☺

Klem M♥

Legg inn en kommentar