Disney bøker..



Disse bøkene har Annabell overtatt etter pappaen sin! De er veldig populære og hver kveld er det en lang og komplisert seanse når hun skal bestemme seg for hvilken vi skal lese. Foreløpig er det " Bambi går seg bort " som er favoritten!

I dag regner det på Nesøya og det er faktisk ganske så herlig. Siden det regner kan jeg ikke male eller gjøre noe i hagen, så da benytter jeg timene på sofaen med nytt boligdrøm, vakre hjem og interiør, rom 123 og boligpluss! Kan det bli bedre?

Ha en flott søndag!

4 kommentarer:

Tonje | 22. mai 2011 kl. 14:39

Disneybøkene er herlige :-) Snuppa mi elsker sine! De fleste er fra da hun selv var med i disneyklubben, mens noen er fra min egen barndom og noen fra fretex. For meg er barnebøker skatter :-)

KROnPRINSESSENE | 22. mai 2011 kl. 17:06

Nei, det kan ikke bli herligere enn mange interiørblad og sofaen på en søndag ;)
De Disney bøkene er topp!
Klem May Helen

Theamor | 23. mai 2011 kl. 12:19

De bøkene her herlige!! :D

Christine | 4. juni 2011 kl. 20:02

Husker jeg hadde ett par av disse. Mamma og jeg kjøpte på lesehesten. De er gull verdt!

Klem fra Christine

Legg inn en kommentar