Ønsker alle en fantastisk nasjonaldag!



I morgen skal vi ha 13 gode venner på den årlige 17 mai frokosten hos oss. Vi skal kose oss med ferske reker og masse herlig desserter, mulig det sprettes en champis eller to!

Siden vi skal ha gjester så har dagen gått med på å handle inn både mat, blomster, flagg og diverse borddekorasjon ( takk svigerfar for at du var min private posebærer )

Så i kveld har jeg dekket bord og ordnet huset. Og jeg må si at jeg er strålende fornøyd med bordet, og ikke minst var det kjempegøy og dekke det! Bilder kommer i morgen tidlig når lyset kommer inn vinduet igjen:)

Nå er det natten her og klokken viser faktisk at det er 17 Mai..litt vanskelig etter 5 nattevakter og få tuslet i seng:)

Ha en fantastisk feiring alle sammen og nyt dagen sammen med familie og venner!

2 kommentarer:

MissMette | 17. mai 2011 kl. 01:21

Høres ut som dette kommer til å bli en kjempeflott 17-mai feiring :) Gleder meg til å se bordet ditt :) Ha en strålende dag, stor klem fra Mette

Jatte | 17. mai 2011 kl. 02:11

Ha en super 17.Mai!!!:D

Klem Jatte♥

Legg inn en kommentar