Nye oliventrær..



Jeg fikk et tips på en blogg om at Ikea solgte billige oliventre ( 298 for disse store her ) Så da var jeg ikke sen om å kaste meg i bilen og kjøre rundt svingen og fikk skaffet meg to stykker! Oliventreet mitt som jeg faktisk klarte og holde liv i i hele to år har nå sett sine bedre dager og er nå stedt til hvile hos Asker kommune.




De hvite sink pottene er fra House Doctor og kjøpt på Basaren i Lyngdal.

I dag går turen til Hamar for å besøke svigerfar. Og ryktene sier at det er loppemarked på en skole der i nærheten så da satser jeg på at jeg finner et superkupp!

Ha en strålende helg alle sammen!

5 kommentarer:

Silje | 6. mai 2011 kl. 12:01

* avgårde for å kjøpe oliventre*

God helg, snuppa!

Mia | 6. mai 2011 kl. 15:25

Spørs om ikke neste uke bringer en IKEA-tur, ja... Takk for tipset!

Supersnuppa | 6. mai 2011 kl. 17:45

Løp og kjøp! Da skal jeg og stikke innom!

klem

Anines hvite verden | 6. mai 2011 kl. 20:26

fine! :) *skulle ønske Ikea var litt nærmere* ;) God helg! Moro med loppis! Klem Anine

LykkeLise | 8. mai 2011 kl. 21:16

Fint med oliventrær:)
På plantasjen koster de 149 nå;)

Klem Lise

Legg inn en kommentar