På toppen av skapene..



På toppen av skapene over spisestuen så har jeg prøvd å samle litt ting. Boksene på venstre side tror jeg er fra Madam stoltz kjøpt på Olsens hage. På det andre skapet har jeg samlet alle kokebøkene til Eyvind Hellstrøm, og en vakker dag skal jeg kikke i dem også:) Ved siden av dem står mine kjære Sifoner ( visste ikke at de het det jeg før noen kommenterte det her) og ved siden av dem en rosa Kelloggs boks kjøpt på Kiwi for hele 25 kr.



Disse Kelloggs boksene er kjempefine og de finnes i fargene lille, lyseblå, blå, rød og denne i rosa. Superfine retro bokser!

I dag har jeg fri og jeg satser på en super effektiv dag!

5 kommentarer:

Kerstin | 5. mai 2011 kl. 09:44

Det var kjempefint oppå skapene. Liker godt den Kellogsboksen, men jeg finner den ikke hos den lokale Kiwi her hos oss :(
Ha en fin dag!
Kerstin

bollapinnsvin | 5. mai 2011 kl. 09:50

Hei hei.....så fine skap du har da....har du tid og lyst kan du gå inn til meg og se litt der......jeg har satt det litt anderledes enn deg....så flott blogg!!!
Jeg blir nok en gang stum, og tenker at jeg egentlig bør legge ned min lille blogg og bruke tiden på og se og se....legger meg til så kommer jeg garantert tilbake.
Ha en flott dag. De beste ønsker fra Ida

Hagen i Grubba | 5. mai 2011 kl. 10:26

Denne fine bloggen må jeg se nærmere på skjønner jeg :)

Fossestua | 5. mai 2011 kl. 16:16

Herlige saker :) SUperlekker den lysekronen din også :)
Klem fra Lise

MissMette | 5. mai 2011 kl. 22:29

Hei, en liten stund siden jeg fikk lagt igjen en kommentar her hos deg :) så beklager så mye, har bare vært så utrolig mye i det siste + at det har vært noen dager med fint vær og da bort-prioriteres bloggen :)) NYDELIG kjøkken du viste i NIB konkurranse ღ virkelig stilrent og vakkert. Og like vakkert innlegg her nå, så flotte skap og mye fint du har til pynt oppå… og nydelig lysekrone ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, og snart helg. Stor klem fra Mette

Legg inn en kommentar