sliten, men lykkelig



I dag ble vi ferdige med andre strøket på huset, og det ser helt herlig ut! Alle møblene og alle blomstene kommer så mye bedre frem med den nye lyse grå fargen! Er det normalt og føle komplett lykke av en lys gråfarge ? ( jaaaaaaaa )

Akkurat nå er det fullstendig kaos ute på terassen og jeg er helt utslitt. Etter at vi var ferdige med å male så har jeg skrubbet terassegulvet i 2 hele timer for å fjerne all malingen som vi har tråkket rundt ( ja, vi hadde dekket til, men er tydeligvis ganske klumsete )

Bildet over er fra gangen og døren til Annabell sitt rom. Hun liker postkassen veldig godt og kikker i den nesten hver dag!

Nå er det veldig natta her! :)

4 kommentarer:

Cosmos | 21. mai 2011 kl. 23:31

Skikkelig jobb dere har gjort
Herlig postkasse:-)

Annfrid | 22. mai 2011 kl. 00:28

Søtt med postkassen på utsiden av rommet.
Kjempe fin blogg du har, jeg legger meg til som følger så kommer jeg lett tilbake.

Klem fra Annfrid

Pink lady | 22. mai 2011 kl. 10:09

Det er bareaå herlig å få det lyst! Vi selv malt alt av karmer og vegger her vi bor og hvilken forskjell det utgjorde! Nå håper jeg at du har muligheten til å slappe litt av også:)

Lindas Lille Leilighet | 24. mai 2011 kl. 23:56

For en fantastisk detalj med den postkassen! Kan tro hun sjekker den hver dag ja! Det ville jeg også gjort:D

Legg inn en kommentar