Toppen av lykke er en grå husvegg..



Endelig endelig endelig, ENDELIG forsvinner den fæle røde hyttefargen fra husveggen. Den byttes ut med en lys, varm og perfekt grå farge! Vanligvis så er maling ufattelig kjedelig, men i dag er det bare gøy gøy gøy:) Som dere ser så kan dere skimte at benken har blitt hvit, men den er langt i fra ferdig malt enda! Jeg kan jo ikke gjøre noe ferdig før jeg begynner på neste prosjekt:)

Så da vet dere hva jeg ( og svigerfar ) skal gjøre i helgen!!!

Ha en fortsatt herlig Torsdags kveld alle sammen

6 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) | 19. mai 2011 kl. 21:32

Ja dette blir bra! En fin farge du har valgt!! :)

Ha en flott morgen dag!
Klemmer

K@ri | 19. mai 2011 kl. 22:46

Dette blir spennende å følge fremover! Vi har ett grønt hus som skal bli grått på ettersommeren, og jeg gleder meg stort. Men vi må altså vente på at snekkeren får skiftet noen vinduer og kledning på værveggen, så jeg må lete frem en smule tålmodighet (jeg skal sjekke fremmedordboka og se om jeg finner det ordet...)
Kan jeg spørre hva din grå heter? Det er jo utrolig mange å velge i, så vi må vel bare begynne i en ende? Jeg har kanskje sett for meg at vår grå skulle være litt hvitere enn den du har valgt, men jeg er ikke sikker, og jeg likte din veldig godt. Lykke til i alle fall! Det er litt av en jobb, men det er vanvittig godt når det er gjort ;-)
Vakre tanker fra K@ri*

K@ri | 19. mai 2011 kl. 23:12

TUSEN TAKK!

KROnPRINSESSENE | 19. mai 2011 kl. 23:44

Så deilig med ny farge på huset...
Her skal også huste males grått i løpet av sommeren (mannen må bare bli god i ett kragebein, som har vært en tur ut av ledd!!!)
Godt med hjelp av svigerfar...
Lykke til videre og følger spent med!
Klem May Helen

Mai Britt | 7. juni 2011 kl. 16:00

Sliter med å finne rette gråfarge til hytta vår, så lurer veldig på hva den du har brukt heter? Jeg har prøvd m Bergknatt vil ha den mellomgrå (ikke lys eller mørk), lurer på om Larvikitt blir for lys?

glad i hvitt | 8. juni 2011 kl. 10:23

Hei Mai Britt! jeg kjenner ikke til fargen bergknatt og larvikitt, men far gen som vi har brukt er Kontur fra Drygolin! Vi er veldig godt fornøyde og fargen er lys, men satidig veldig varm! Ha en flott dag!

Legg inn en kommentar