Et tre her og et tre der..



Det hele begynte med at jeg la merke til et skogholt på vei hjem fra barnehagen. Her lå det masse fine greiner og kule trestubber. Så en søndag fikk jeg med meg mannen ( som faktisk ikke stilte spørsmåls tegn, da han nok er vant med alle mine påfunn ) og rasket med meg to stubber og disse greinene!



Egentilig var ideen en helt annen, men frem til vinteren kommer så synes jeg at dette ble fantastisk kult, og ikke minst ganske så koselig i kroken ved hagemøblene! Ved siden av greinene ligger de nye putene som jeg har fått tak i på verket interiør!

Ellers har dagen gått i vannkopper og Bambi for 6 gang siden Mandag ( innimelom slagene med Nasse nøff ). Et hyggelig avbrekk hadde vi da vi besøkte Aase på Godlageret i Lierbyen ! Alltid veldig hyggelig og å treffe henne og ikke minst se de flotte butikk lokalene hennes samt alle de vakre gamle tingene! Jeg gikk lykkelig ut fra butikken med boken " sanselig sommer ".

Gleder meg til alle de neste flotte sommerdagene!

3 kommentarer:

Chanette | 1. juni 2011 kl. 17:40

Så stilig det var, virkelig lekkert!! :)

Anette Willemine | 10. juni 2011 kl. 12:40

Det var kjempefint! Mye morsomt man kan bruke naturen til. :)

Enig med deg! Veldig koselig hos Aase!

Ønsker deg en fin glad pinse!
Klem,
AW

Anette - Opalveien - | 11. juni 2011 kl. 18:20

Heldig du var som fant dem da :-) Har hatt lyst på sanne bjørkestammer kjempelenge nå, men litt redd for at noen skal komme å banke meg om jeg bare setter i gang å hogge ned noen et sted..

Legg inn en kommentar