Hjemme fra Naxos..



Da var vi hjemme fra en flott ferie i Hellas. Vi var rundt 20 stk som reiste ned til Naxos på kickboxing treningsleir. Jeg har vært flere plasser i Hellas, men aldri på en slik flott plass som Naxos!




Vi klarte å glemme fotoapparatet på gardermoen når vi dro så jeg fikk ikke tatt noen bilder, så bildene herfra har jeg lånt av noen av de andre som var med på turen. Skikkelig kjedelig at jeg ikke hadde kamera siden plassen vi var på var full av kule interiør ideer og da spesielt bruk av drivved og murstein.

Heldigvis så finnes det ærlige mennesker i Norge så kameraet var levert inn på hittegods. Så da slapp angsten taket hos denne interiør bloggeren:)

Nå skal jeg tråle blogger for bilder fra den store glansdagen som jeg gikk glipp av!

3 kommentarer:

Heims lille verdenshjørne | 27. juni 2011 kl. 17:22

Kan tenke meg det var surt å miste kameraet! Så nydelig ut:)

Mia | 27. juni 2011 kl. 22:01

Herlige sommerbilder, frister med en Hellas-tur, ja.

Bente | 28. juni 2011 kl. 18:53

Koselig blog du har. la meg som følger hos deg.

Klem Bente

Legg inn en kommentar