La det bare regne..




Det regner og regner og regner på Nesøya, men det gjør faktisk ingenting! For denne uken så drar vi til Naxos i Hellas på treningsleir med kickboxingen. Og jeg må jo bare nevne at på yr.no finnes det ikke en bitte liten sky hele uka:)

Det eneste som er veldig kjedelig er at jeg går glipp av hele glansdagen med alle dere fine bloggere! Men jeg satser på at det blir en braksuksess slik at det blir en ny glansdag til neste år! Dere må kose dere en hel masse:)

Kvelden går i pakking, mat på døra og et glass hvitvin!

Ha en fin fredag alle sammen!

1 kommentarer:

Mette`s hus og hjem | 17. juni 2011 kl. 22:50

Hei på deg :)
Så koselig blogg du har med mange vakre bilder :))
Her har det vært sol noen dagen nå. men regnet kommer vel tidsnok tenker jeg !!
Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :))

Masse god tur til Hellas
Klem Mette :))

Legg inn en kommentar