Min sommerkrok..



Endelig kan jeg vise frem bilder fra en ferdig sommer krok! Vi malte jo huset grått og da fikk jeg ideen om å male benken hvit. Jeg fikk også tak platting fra ikea som jeg malte hvit ( neste morgen var treassen dekket av hvite kattespor ) Tre stubben fikk jeg lurt med meg inn fra et hoggefelt like ved bhg. Den fungerer som avlastningsbord til ben og kaffekopp. Både stor og liten hvit lyk er fra Ikea og holder seg godt ute, selv i norsk sommerregn!




Denne sommeren har jeg brukt mye grått, lilla og hvitt i fargene på terassen.Så teppet og putene fra Bloominville passet bra!

Nå skal jeg på siste nattevakt før ferien og det er jeg jublende glad for. Ikke bare fordi jeg har ferie men også fordi jeg gjorde den store tabben og krysse av feil uke for ferie i bgh. Så Annabell har vært hjemme med meg på dagen etter 3 nattevakter, så mye søvn kan jeg ikke skryte på meg!

Men om 10 timer til så har jeg kjempelang ferie og setter snuten mot Hamar til helgen og videre til sørlandet mitt:)

2 kommentarer:

Mette`s hus og hjem | 30. juni 2011 kl. 23:07

Så koselig du har det i kroken din, smart med den stubben til avlastning :)
Misunner deg ikke de søvnløse dagene nei, men håper du får hvile deg i ferien ivertfall :)

Ønsker deg en fin tur og god ferie
Klem Mette :))

Sommerhuset i bakken | 1. juli 2011 kl. 10:31

Det var en herlig sommerkrok. Så lys og fin. Flott med det hvite gulvet, og smart med trestubben som bord. Et riktig herlig sted å slappe av og nyte sommeren.

Ha en riktig god helg!

Legg inn en kommentar