Forandre litt..



Den siste tiden så har det sneket seg inn litt grått i interiøret. Disse fine rammene har jeg fått tak i på Kremmerhuset på Hamar. De gir litt drivved følelse og passet veldig bra her ved bloggekroken. Lampen er fra Ikea. Den virkelige drømmelampen har jeg funnet på Milla boutiqe på House of Oslo, men den koster desverre litt så den må vurderes veldig veldig!




Puten fikk jeg tak i på Home and cottage. Den er laget av gamle filleryer i nyansene grått og hvitt!

I dag går turen til Hamar for å besøke bestefar og svigerfar, gleder oss!

Ha en flott fredag uansett sommerregn eller sommersol!

4 kommentarer:

Julie´s drømmehjørne | 1. juli 2011 kl. 15:10

Så flott! Kul pute! Ha en fin helg..satser på sol, men det ser labert ut!
Bli gjerne med på giveaway hos meg om du vil:)
Klem Julie

Mia | 1. juli 2011 kl. 18:06

Herlige rammer, tror jeg må på shopping snart!

Silje | 2. juli 2011 kl. 08:55

Å så nydelig! Du er utrolig flink Eli! <3

Solveig (Svingenslillehus) | 3. juli 2011 kl. 01:01

Kjempe fint ble, deilig med noen kontraster også! Ha en fin Søndag! Klemmer

Legg inn en kommentar