Solen skinner over oslo igjen..



Da har vi kommet hjem fra ferien på sørlandet hvor vi virkelig har kost oss. Vi har faktisk hatt ganske mange fine solskinnsdager som vi har nytt på brygga hos mine foreldre og på skibbua vår på Flekkerøya utenfor Kristiansand.



Jeg var på jobb på Tirsdag nede i byen. Og det gjør et utrolig sterkt inntrykk og spasere til jobb i gater som er helt stille og dekket av roser og lys. Deter helt ufattelig dette som rammet det lille men store landet vårt og jeg sender alle mine tanker og medfølelse til alle som ble rammet.

Vi var var veldig heldige som hadde venner som kom seg ut av regjeringsbygget uten fysiske skader. Lars Erik sitt treningsstudio opplevde å få dørene blåst ut, heldigvis så er det sommer trening slik at det kun var en person som kom opplevde smellen der inne. Han kom heldigvis ut fra det i god behold.



Men livet må gå videre og i dag skinner solen over Oslo og minner oss på akkurat dette! Så nå skal jeg pakke sekken og tusle ned på standen og nyte dagen sammen med det kjæreste jeg har:)

Bildene er fra huset og uteplassen til mine foreldre på sørlandet!

Ha en fin dag sammen med alle de som betyr noe for deg!

3 kommentarer:

Annfrid | 28. juli 2011 kl. 22:48

Et utolig nydelig sted!
Jeg synes den sittegruppen var utolig lekker.

Håper du hadde en fin dag på stranden, her har vi ikke hatt strand vær men sola har varmet litt.

Klem fra Annfrid

Neet | 1. august 2011 kl. 14:43

Foreldrene dine har det utrolig lekkert må eg si!! :)

Theamor | 10. august 2011 kl. 12:13

For en nydelig uteplass!!

Legg inn en kommentar