De siste sommer blomstene tro?



Da vi var på ferie var det håndverkere her og satte inn nye vinduer på kjøkkenet vårt. Så nå har jeg fått vindu som går helt ned til gulvet, samt at det har en skyvefunksjon slik at vi kan åpne opp hele vindus veggen ut mot hagen. Så nå kan høsten bare komme for nå kan jeg sitte inne, men likevel være ute:) Bilder kommer når listingen rundt er ferdig!

Siden det er kaldere i luften så merker jeg at trangen til stearinlys og inne kos er veldig tilstede. Jeg har faktisk funnet frem strikketøyet til det grå lappe teppet som jeg så entusiastisk begynte på i fjor!:)

Kanskje er blomstene på spisebordet de siste som kommer inn fra hagen? Jeg håper ikke det, men skulle det nå bli sånn så er det vel egentlig helt greit det også!

Ha en supergod natt og en flott Onsdag morgen, klem fra nattevakten

4 kommentarer:

små og store drømmer | 17. august 2011 kl. 11:06

Gleder meg til bilder!
Kanskje et før og etter bilde!? :) :)
Ha en fin dag.
:)

små og store drømmer | 17. august 2011 kl. 11:08

... forresten, fin de hvite vasene. Hvor er den fra?

Mette`s hus og hjem | 17. august 2011 kl. 11:12

Hei på deg :)
Koselig stemningsbilde, går i levene lys her også nå :)
Blir spennende å se det nye vinduet ferdig :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
Klem Mette :))

Ingunn | 25. august 2011 kl. 22:55

Det blir spennende å se forandringen:) La oss ikke håpe de er de siste sommerblomstene. Men alle årstider har sin sjarm. Må innrømme at jeg gleder meg litt til å ta fram pleddet og tenne alle stearinlysene, så koselig!
Ha en fin kveld.
Klem Ingunn

Legg inn en kommentar