Hvor ble dagene av..




Da ble det pluselig en ufriviilig pause fra blogging, ikke vet jeg hvor alle dagene tok veien!

Uansett så er hverdagen tilbake for fullt med barnehage, jobb, husvask, klesvask og alt det vanlige. Men det er litt godt med hverdag også. Likevel så skal vi en liten tur til Barcelona på skikkelig kjæreste tur på Torsdag. Vi reiser sammen med et vennepar og det kribler i magen bare jeg tenker på det! :)

Denne fine benken fikk jeg tak i på Home and Cottage før ferien. Den passet fint inn i den lille kroken under vinduet. Mannen i huset syntes den var perfekt til å lagre vinflasker i, men nei de forsvant fort siden det ikke var det som var planen. Endelig har jeg en plass til alle bordbrikker, servietter og telys!

Ha en super Tirsdag kveld!

8 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET | 9. august 2011 kl. 18:42

Skikkelig fint skap! Herlig å ha alt sånt liggende på en plass og bonus at det liksom vises litt og:-)
God tur til Barcelona!!

Simple Lovely | 9. august 2011 kl. 18:45

Kjempe fin benk, Home & Cottage har utrolig mye fint.
Heldig dere er som skal til Barcelona da! En veldig kjekke tid å reise på.

God tur!
Hilsen Julie

Mia | 9. august 2011 kl. 19:32

Den var lekker! Jeg har fremdeles ikke vært på Home&Cottage, men gleder meg veldig til første besøk en eller annen gang i 2011

Mamsens hus | 9. august 2011 kl. 19:45

Den benken var lekker! :)
Home & Cottage har utrolig mye fint.
Så deilig med kjærestetur til Barcelona, kos deg masse. :)
God tur!

helen og gutta | 9. august 2011 kl. 20:33

kjempeflott skap. Har faktisk ikke vært på Home and Cottage men skjønner at jeg går glipp av del.

Villa Bjørkhaug | 9. august 2011 kl. 21:02

Så vakkert du har det;) elsker vårt sørland;)

Anonym | 2. september 2011 kl. 21:05

Hvor har du kjøpt den hvite "mailboxen" din? Likte den kjempe godt! Nydelig blogg du har forresten:)

glad i hvitt | 3. september 2011 kl. 20:18

Hei Anonym! Jeg har snudd rundt på mail boksen, men jeg kan ikke finne ut hvem som har designet den. Jeg har sett den i flere interiør butikker, men jeg fikk tak i den på en butikk på Bærums verk! Håper du finner den da den er helt genial:)

Legg inn en kommentar