Litt godt med høst også..



Da var det alt Onsdag og snart snart helg! Jeg kan ikke huske at jeg ble så trøtt av å være på skolen. Skikkelig tungt og sitte stille så lenge:)

Den grå kurven ble kjøpt på salget på Home and cottage, tror det var hele 150 kr ! Lykten fikk jeg av mine foreldre sist bursdag og oliventreet som fremdeles er i live fikk jeg tak i på Ikea i våres.

Da skal jeg dukke litt ned i bøkene her og se hva som egentlig kreves av meg disse studieårene!

Kos dere med stearinlys og teppet!

4 kommentarer:

KROnPRINSESSENE | 31. august 2011 kl. 21:07

Herlig årstid som begynner nå...
Her er stearinlys tente og jeg ønsker deg lykke til med studiene :)
Klem May Helen

Ninas Interiør | 31. august 2011 kl. 22:26

Så koselig bilde! Har flyttet inn oliventrèet, jeg og:)

Lykke til med studiene!

Klem Nina

ingunn | 31. august 2011 kl. 23:14

Så fint bilde:) Lykke til som "studine"
Klem Ingunn

Mailinn`s interiørblogg | 1. september 2011 kl. 12:50

det er helt herlig med høst. Innekos hjemme er bare så koos på denne tiden. Kos deg med studenttilværelsen. Heldig du er. Skulle gjerne blitt student igjen, Men er sikkert tungt til tider. Lykke til. Ha en fin dag og ei toppers helg om ikke så alt for lenge=)

Legg inn en kommentar