Student igjen..



I dag ble det et gammelt bilde fra gangen som jeg fant i arkivet. Ikke det at det ser så veldig annerledes ut nå!
Denne uken så ble jeg student igjen, jeg har startet på videreutdanning i psykisk helse på Høgskolen i Oslo. Så om to år kan jeg endelig kalle meg spesial sykepleier:)

Men veien dit er ganske lang, det er mye nytt og sette seg inn i og mange oppgaver som skal leveres inn før den tid!

Men, jeg trives veldig godt med det! Det er bare litt hardt å stå opp tidlig tidlig for en som er vant med nattevakter:)

God klem fra studenten

4 kommentarer:

små og store drømmer | 30. august 2011 kl. 22:17

Så spennende. Masse lykke til :)

Solveig (Svingenslillehus) | 30. august 2011 kl. 23:56

Fint i gangen din! Lykke til med studiene!

Jorun | 31. august 2011 kl. 08:59

Lykke til!

aase | 31. august 2011 kl. 14:41

Så morsomt WEli, jeg har søkt samme studie for hjelpepleiere i Drammen...får vel svar denne uken....

Jeg har også søkt jobb igjen innenfor psykiatri, så det blir vel å kombinere jobb, butikk og skole. Samtidig som jeg skal være kreativ, taxisjåfør, klesvasker, middagslager, kjeftesmelle, kosemamma, håndballmamma, shoppingvenninne, skravlevenninne, møteleder, kortkursholder, julestemningsmamma og hva er ikke em mor med familie idag....hihih. Håper jeg kommer inn jeg....

Legg inn en kommentar