Superkupp kalles det!



I går tok jeg turen til Clas Ohslon for å se om de hadde en enkel ledning med pære. Jeg hadde en plan på en tøff lampe som jeg skulle lage. Men i hyllen lå denne kule arbeids lampen og smilte til meg! Og for den nette sum av 129 kr så ble en mørk krok på kjøkkenet så mye finere og røffere. Løp og kjøp damer!

Det har vært stille her på bloggen med gyldig grunn.. 11 nattevakter på 14 dager gir ingen overskudd til blogging:)

I dag er Fredag og jeg har planer om å vaske litt hus for så å finne den vannrette stilling i sofaen!

Ha en flott Fredag alle sammen!

8 kommentarer:

Anonym | 26. august 2011 kl. 18:24

Heisann!!!

Sååå koselig og se på bloggen din Eli.
Kjempegøy og se hvor flott dere har det !
Stooor klem fra Lyngdal -Wenche L -

Landliv i Ryfylke | 26. august 2011 kl. 18:29

Så stilig lampe ! Gøy når en finner så flotte ting på butikker med sånne kjekke priser ;)

Ønsker deg en god helg !
Klem Birgit

Bente | 26. august 2011 kl. 18:43

Lampen var kjempestilig.

Ha ei fin og lysende helg.

Klem

Villa von Krogh | 26. august 2011 kl. 19:37

Kjempestilig!

Vannrett stilling ja takk. :)

Nyt den! God helg fra meg

Villa von Krogh | 26. august 2011 kl. 19:56

Ja det kan du si. :) Godt man kan rydde bort for en periode for å så gå på skattejakt i skapet igjen. Veldig kjekt! :)

Frk:Twil | 26. august 2011 kl. 20:16

røff og tøff....

LIKE:.

Cecilie's hverdagslykke | 26. august 2011 kl. 21:12

Alltid kjekt å finne kupp til en billig penge, ingenting er bedre enn det ;) Ha en deilig helg. klemmer fra Cecilies hverdagslykke

Monica | 26. august 2011 kl. 21:13

Hei på deg.
Så flott blogg du har! Kul lampe, takk for tipset ;)
Ønsker deg en riktig fin fin helg.

Legg inn en kommentar