Den store senga..



Siden Annabell har blitt stor jente så var det på tide å flytte ut av sprinkel sengen, og siden hun har flyttet inn på det tidligere gjesterommet har hun fått mye mer plass. Denne sengen fant jeg på butikken til Thomas steen, Steen design. Jeg syntes den var helt herlig fra første gang. Så da Bestefar på Hamar ble med på spleiselag til bursdagen så fikk jeg og Annabell ønsket vårt oppfylt:)




Denne sengen kan hun ha i lang tid og den kan følge med henne når hun blir stor. Den kan jo også fint brukes som noe annet enn en seng, bla som sofa/ daybed i stuen. Jeg kan gjerne overta den:)

Det er egentlig meningen og ha gardiner rundt hele sengen, men det gikk litt fort når vi satte dem sammen så jeg må finne en annen løsning for å hekte dem på. Eventuelt kan jeg henge noen i toppen sengen.





I dag skinner også solen og planen er å treffe en god veninne og gå en lang tur i høst sola, herlig det!

3 kommentarer:

Julie´s drømmehjørne | 30. september 2011 kl. 16:41

Så fin seng! Hun blir nok veldig glad! Gleder meg og til neste lørdag og treffe alle in real life:) God helg! Klem Julie

Fabelaktig | 1. oktober 2011 kl. 04:11

For en vidunderlig seng - en sånn kunne jeg tenkt meg på gjesterommet jeg også :)

Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

Smil og klem
Maia

Supersnuppa | 2. oktober 2011 kl. 23:01

Det var en nydelig seng!
klem

Legg inn en kommentar