Herlige kvelden..



Jeg synes egentlig at det er litt herlig når det regner og er litt mørkt ute. Da kan man tenne lys og bare kose seg inne med god samvittighet. Siden jeg har ei lita snuppe som ikke har vært helt i form så har vi holdt oss hjemme. Så da har jeg fått ryddet litt både her og der. Tror det er sånn høstgreie at boder, skuffer og skap blir ryddet i!

Jeg har byttet ut de grønne putene og de grønne detaljene på kjøkkenet. Nå blir det litt mer hvitt og grått, og derfor ble dette lyset med gråstrikk rundt med meg hjem. Det er fra Halvor Bakke sin nye kolleksjon!





Katten vår, Søta sniker seg ofte med på bilder:)

Ha en herlig Lørdags kveld alle sammen!

5 kommentarer:

HjemmeKos | 3. september 2011 kl. 18:43

Så herlig stemning i bildet ;) Såå herlig med helg !
Kjempefin blogg du har- følger deg videre..

Hege | 3. september 2011 kl. 21:23

Så koselig du har det!!! Tjihi, jeg kjenner meg igjen i det ryddegreiene ja... Har rydda boden, garasjen, hemsen, skuffer og skap, og enda føler jeg meg ikke helt i mål:) Deilig å få rensket opp litt da! Og ikke minst få byttet ut litt sommer med høstfarger! Nyt lørdagskvelden!

Klem fra Hege

Anonym | 4. september 2011 kl. 11:53

Så skjønn en kattepus:) Er det en spesiell rase?

Du har en veldig fin blogg, jeg er støtt og stadig innom:-)

Klem Unni i Kristiansand

glad i hvitt | 4. september 2011 kl. 12:13

Hei Unni! Søta er en herlig miks av nabolaget til min svigermor:) Aner ikke hvilke raser som er mikset, men søt er hun! Takk for hyggelig kommentar:) Klem fra Eli

Jatte | 7. september 2011 kl. 00:04

Høsten er kos!:)

Koselig med lyngen hos deg:)

HA EN FIN ONSDAG,
klem jatte♥

Legg inn en kommentar