Madam Stoltz



Interiør fra Madam stoltz begynner og bli veldig godt representert hjemme hos oss. Jeg synes at merket er utrolig dyktige på industri " mini møbler " og oppbevaring til en svært billig penge!

Jeg er hvertfall veldig glad i dette skapet som har fått plassen sin på badet. Jeg fikk tak i det på Gave og interiør huset i Søgne. Hvis du ikke har vært der så er det absolutt en butikk og anbefale. Utrolig mye flott og ikke minst en herlig service som en bare finner på det blide sørlandet :)

Uansett så var det ikke meningen og skremme noen med å plutselig komme med et innlegg når det har gått hele 2, 5 uker siden sist! Beklager, jeg ble opphengt i hverdagslivet!

Vi blogges snart igjen! Ha en fortsatt flott Mandag kveld alle sammen!

5 kommentarer:

Sommerjenten | 26. september 2011 kl. 21:34

For et stilig skap! Rålekkert!!! Flott blogg du har. Gleder meg til å følge deg videre :)

Klem Lene :)

hill`s interiørblogg | 26. september 2011 kl. 22:26

Ååååå det skapet var skikkelig råflott.
Klem fra Hill-Iren

Lises drømmer | 26. september 2011 kl. 22:40

Elsker skapet! Ha en fin kveld. Klemmer.

Supersnuppa | 27. september 2011 kl. 11:30

Lekkert skap!

klem

Fabelaktig | 27. september 2011 kl. 19:31

Det skapet var überkult!
Fabelaktig tirsdagskveld til deg :)
Klem!

Legg inn en kommentar