Trøtt som en dupp..



Katalogen til Hubsch har kommet og den er jo nesten like bra som House doctor sin. Ganske lik stil på de to merkene. Tenk hvilken drømmesituasjon og åpnet en ren interiør butikk med bare House doctor eller bare Hubsch!! Ta en titt på Hubsch sin nye katalog her.

Skikkelig fin julestemmning på den siste delen. Men det er vel litt vel tidlig og ymte frempå at man gleder seg til jul ? Folk kan jo tro at en er helt tullerusk:)

I natt jobbet jeg extra på sykehuset. Jeg var hjemme og i seng ca kl 09 og kl 11 ble jeg oppringt fra barnehagen om at snuppa hadde feber. Så nå sitter jeg her og er trøtt som en dupp og klar for enda en nattevakt, jippi!!

Ha en fin kveld og sov godt heldige dere!

2 kommentarer:

Annfrid | 8. september 2011 kl. 21:45

Ønsker deg ei fin vakt:-)

Klem

En smule retro | 8. september 2011 kl. 21:46

Jeg har og tenkt flere ganger at det ville være fantastisk å åpne en ren House Doctor butikk..Jeg flytter hjem hvis vi gjøre det:-) Kos deg på jobb snupp

Legg inn en kommentar