Et oliventre som elsker livet..


Da er oliventreet hentet inn fra terassen. Det har fått plassen sin i den hvite sink potten fra House doctor. Så da venter jeg i spenning for å se hvor lang tid det tar før det takker for seg denne gangen. Det finnes haugevis med tips på hvordan det skal kunne klare seg, men jeg tror at det kommer ann på livsgleden til hvert enkelt tre.
I fjor hadde jeg et tre som tydelig var overentusiastisk over sitt liv, siden det overlevde en hel vinter ved å stå ved varmepumpa! Så da blir det spennende og se hvilket psykistatrisk kasus dette treet havner under!

Hva synes dere om mitt nye blogg design ? Det er flotte Jorid med bloggen Noe på hjertet som har tryllet litt! Jeg er strålende fornøyd og gleder meg til å blogge fremover!

Ellers så er jeg senge og sofa liggende med skikkelig influensa og synes utrolig synd på meg selv!!!

Ønsker alle dere herlige mennesker en snufse fri søndag!

11 kommentarer:

Sommerjenten | 23. oktober 2011 kl. 17:23

Så flott oliventre! Selv har jeg ikke det, hadde vel tatt knekken på det med en gang :) Håper du klarer å holde liv i det.

Kjedelig å være syk da! God bedring!

Klem Lene

Anne - Lykkehjem.com | 23. oktober 2011 kl. 17:56

Fint design, jorid er flink pike! ;)
Og nydelig oliventre, jeg liker dem så godt! Ha en fin kveld videre!

Lisette | 23. oktober 2011 kl. 18:22

Såååå glad i oliventre, så grønt og fint. representerer sommer for meg, men har dem inne hele året. Liker godt bloggen din, lyst og hvitt interiør er flott. Ses Innom bloggen min neste gang eller?

Supersnuppa | 23. oktober 2011 kl. 19:36

Nydelig bloggdesign! Jorid er superflink!
Og så har du et utrolig vakkert hjem, det er det ingen tvil om!

Olivetnreet her i huset lever såvidt, men det er lettere glissent. Satser på å bevare noen grønne blad ut vinteren:)

klemklem

pensjonat frua | 23. oktober 2011 kl. 19:41

Så flott design!!! Må prøve å få til noe jeg og, og nå ble jeg enda mer inspirert!
Er spennende med de oliventrea ja, mine gror og trives somregel godt når de kommer inn,så går det ikke så bra....hm!...men jeg har hørt de må ha mye vann,så nå pøser jeg på!

Bente | 23. oktober 2011 kl. 20:17

Oliventreet ditt er jo flott. Mitt ble kastet ut i dag. Var omtrent bare snaue greinene igjen, og jeg var lei av å plukke opp blader.

Ha ei fin uke

Klem Bente

små og store drømmer | 23. oktober 2011 kl. 20:21

Kjempefint design.
Dere er flinke :)

KROnPRINSESSENE | 23. oktober 2011 kl. 21:25

FINE oliventreet...
Jeg er like spent som du på hvor lenge det holder ut her inne blant masse stearinlys og fyr i gasspeisen hi, hi.
Likte spesielt godt forandringen på headeren. Liker når bildene sier noe om innholdet i bloggen :) Flinke Jorid!
Fin ukestart til deg i morgen!
Klem May Helen

Fire Hjerter | 23. oktober 2011 kl. 22:18

Lykke til med treet. Koselig med slike oliventrær.
Og god bedring.

Hege | 23. oktober 2011 kl. 22:27

Herlig med oliventre! Nydelig potte også!!! Mitt står foreløpig det også, men det får minimalt med stell så det spørs...:) Lykke til!
Og riktig god bedring!!!

Klem fra Hege

MissMette | 24. oktober 2011 kl. 01:51

Bloggen din ble veldig fin ღ
Jorid er bare kjempeflink!!!
Jeg har ikke oliventre, så jeg
skal ikke komme med noen tips,
hihi... men håper det holder
seg i livet fremover :)
Ønsker deg masse god bedring
og ha en fin uke som kommer :)
Klem fra Mette

Legg inn en kommentar