Gamle ølflasker..



Disse flaskene var jeg så heldig å få av ei god veninne av meg. Hun hadde arvet flere fra sin bestefar. Selvfølgelig ble jeg veldig glad da hun lurte på om jeg hadde lyst på disse to.
Så nå pryder to gamle ølflasker i farge nyansene grønt og brunt hyllen på kjøkkenet. Heldige meg!

I dag har jeg virkelig kjedet meg. Veldig uvanlig for meg og ligge nede en hel dag og ikke ha noe energi. Eneste formen for stigende blodtrykk som jeg har opplevd i dag, var et lite snev av panikkangst da jeg ikke kunne finne nesesprayen:)

Ellers har jeg ryddet litt i den enorme haugen med interiør blader. Så nå har jeg fnnet frem alle bladene som omhandler julepynt, julebord, julekaker, juletre, julemarsipan, juleverksted, juleinnpakning, julenisse, julerose, svibler, Pakkekalender osv...

Så da vet dere hva jeg skal gjøre resten av dagen!

5 kommentarer:

K@ri | 25. oktober 2011 kl. 15:52

Lekkert <3

Kremaktig | 25. oktober 2011 kl. 18:04

For en flott blogg du har :) Den vil jeg følge!
Klem Karoline

MissMette | 25. oktober 2011 kl. 19:12

Hei Eli Anna :)
Herlig ølflasker du har fått ღ
disse likte jeg veldig godt!
Dekorativt ogskjønne ღ Kos deg
masse med magasiner i kveld :)
Stor klem fra Mette :))

GodTid | 25. oktober 2011 kl. 20:48

Så fint!:) Og for en herlig blogg du har! Nydelig!:)

Luna living | 26. oktober 2011 kl. 01:11

Nydelig blogg :o Her skal jeg følge med videre :) Hvor har du kjøpt skapene over spiseplassen? (Living?) ser etter noe av det samme...

Legg inn en kommentar