Herlige helgen!



Denne helgen tror jeg virkelig vil bli en av de aller beste! I kveld er det pizza og kos hjemme med alle mine. I morgen skal jeg på bloggtreff og møte 40 flotte bloggere i show rommet til Eva Solo, som jeg gleder meg!

Og på søndag, da pakker jeg og lillesnuppa kofferten og drar til spania sammen med mine foreldre. En hel uke med sol og sommer igjen! Det kan neppe bli bedre:)

Stumtjeneren " tree " er fra Swedese og passer helt perfekt i gangen vår!

Ha en flott og herlig fredags kveld alle sammen!

12 kommentarer:

Rustikk | 7. oktober 2011 kl. 20:28

Den stumtjeneren er såååååå fin! God helg:)

Har en drøm... | 7. oktober 2011 kl. 21:33

Jippiii, jeg gleder meg sååå til i morgen;)
Elsker treet ditt, lekkert i gangen;)

Sees i morgen;)

Klem line

Precious Home | 8. oktober 2011 kl. 01:15

Spania...din heldiggris:)

Vi ses i morgen!

Ha en fin kveld!

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 8. oktober 2011 kl. 15:26

Kjempefin stumtjener...blir hyggelig og se deg i kveld..
klemklem

Fabelaktig | 9. oktober 2011 kl. 15:51

Takk for en herlig kveld igår og for at du var med på å gjøre den så vellykket!

Sender deg en varm klem i høstmørket
*smil*

Bekka | 9. oktober 2011 kl. 18:33

Hei :)
Er bare innom og kikker litt nærmere på bloggene til de jeg ble litt bedre kjent med på bloggtreffet i går.
Håper du får herlige dager i syden med familien din! Takk for en vellykket kveld, vi ses sikkert igjen på et lignende arrangement i fremtiden :)
Klem

Anette Willemine | 9. oktober 2011 kl. 23:33

Hei, EA! Takk for i går! Kjempekoselig å se deg igjen! Det var en vellykket kveld på alle måter!

Nå håper jeg du sitter med et glass vin og nyter kveldsvarmen på en terrasse i Spania! Kos deg masse!

PS! Vil du forresten være med på "Førjulskos" hos Hviit!

Klem,
AW

victoria (huset i byen) | 10. oktober 2011 kl. 20:25

Hei, og takk for sist, var utrolig koselig å trefe deg, og var virkelig en flott kveld, håper vi treffes igjen...
Og håper du koser deg masse i varmen...
klem victoria

Julie´s drømmehjørne | 11. oktober 2011 kl. 20:09

Koselig å hilse på deg på lørdag:) Klem Julie

Kristin | 17. oktober 2011 kl. 00:23

Utrolig flott tre du har i gangen din! inspirerende blogg å lese! :D

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 17. oktober 2011 kl. 17:32

Hallo:)
Er du kommet deg vel hjem igjen?:)
klem

Supersnuppa | 19. oktober 2011 kl. 16:05

Så fin! Den ønsker jeg meg!
Men Supermannen vil ikke ha... Det ble Knax på veggen i stedet.

Så forresten ut som en deilig ferie!
Artig trapp.
Håper du har en fin dag.
klem

Legg inn en kommentar