I fare for å føle meg utenfor i blogglandia..


Så har jeg også måttet skaffe meg denne berømte planten Corokia..som nok finnes i de fleste blogge hjem! Ser også at NIB har hatt et eget innlegg om den og bedt bloggere om å legg ved sitt blogge innlegg om denne fantastiske planten!
Den er jo litt stilig da og jeg må innrømme at hele 3 stykker pryder mitt bloggehjem..

Den gamle kisten har jeg fått av mamma og den fikk en runde med hvit maling i fjor en gang, og den er genial i forhold til at den gjemmer alt rot og leker til den lille prinsessa..

Takk for alle fine kommentarer som dere gir meg, setter veldig stor pris på det! Og ikke minst velkommen til nye følgere, håper dere vil trives!:)

Ha en strålende kveld!

7 kommentarer:

Lisette | 27. oktober 2011 kl. 20:42

Den typen plante har jeg også, det finne uttallige typer av den. Ser du også har den typen "alle" ikke har:=) Flott blogg og inspirasjon. Ses innom hos meg?

Lisette:=)

Har en drøm... | 27. oktober 2011 kl. 21:34

Åååå, enda en som er "innenfor";)
Jeg finner ikke den planten jeg, og den er jo så fin ♥
Nå er jeg skikkelig utenfor altså, hihi;)
Men den kommer nok...
Tøff kiste;)

Klem Line

Mona Christin | 27. oktober 2011 kl. 22:22

Hei.

Ikke alle har den. Jeg ønsker meg, men finner den ingen steder. Hvilken blomsterbutikkjede har denne? Jeg gir snart opp...

Klem Mona C

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 28. oktober 2011 kl. 00:17

Den har ikke jeg.............ennå:)
klem

Mia | 28. oktober 2011 kl. 09:26

Jeg har den heller ikke, men har tenkt tanken. Vi får se ved neste blomsterbutikkbesøk :)

Camilla | 28. oktober 2011 kl. 11:04

Takk!!
Nydelig blogg du har!!
JAAAA! Jeg trives her allerede! HA en god dag!

Anonym | 28. oktober 2011 kl. 13:45

Fantastik stil du har. Det er tøfft og husvarmt i ett. Ser ut som en skatte kiste i et hvit slott.....?

Legg inn en kommentar