Bildet..





Jeg får veldig ofte mail og spørsmål om hvor jeg har skaffet meg bildet som henger i trappen vår.
Og svaret er at jeg har fått det av en veldig god venninne. Hun malte det til meg som gave til bryllupet vårt. Men hvis du ikke er like heldig som meg så er det andre måter og skaffe det på. Hvis du googler opp bilder av Twiggy så dukker det opp. Da kan du kopiere det og be en foto leverandør, bla fotoknutsen, allkopi osv om å printe det ut til deg i det formatet du ønsker




Bildet henger i vår trappeoppgang og det er malt på 6 forskjellige lerreter. Det gir en kjempe effekt på en vegg som tidligere var veldig tom og blank!

Ellers så er jeg svært så sofa liggende i dag også og det føles som om noen har dratt ned rullegardinet mitt:)

Ha en flott start på uken alle sammen!

12 kommentarer:

Lillekatt | 24. oktober 2011 kl. 13:44

Hyyyyyyl!! For et sinnsykt kult bilde!!!!!!!!!!!!!!! ELSKER DET!!!!!

Sommerjenten | 24. oktober 2011 kl. 14:10

Malte??? Herreminhatt så flink hun er da! Nydelig bilde! Tenker meg dere er fornøyd med det :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Vi bor visst på samme plassen vi, morsomt :) Håper vi får snakket mer på bloggtreffet :)

Fin dag så lenge!

Klem Lene

Mia | 24. oktober 2011 kl. 17:49

Bildet er utrolig stilig, heldig er dere som har en så unik og personlig gave hengende som dere kan ha glede av hver dag :)

Lisette | 24. oktober 2011 kl. 18:46

Knall tøft-liker svært godt! Og navnet på datteren din var orginalt, og det liker jeg enda mer:=) takk for hilsen på bloggen min, må bare legge deg til som følger:=)

Lisette

LA BELLA VITA | 24. oktober 2011 kl. 20:13

Det bilde er SÅ stilig! Jammen heldig som har fått det i gave :-)
Ha en fin kveld!

Klem Ellen

Har en drøm... | 24. oktober 2011 kl. 21:18

Er bare så utrolig kult det bildet!
Og jeg er mektig imponert over din flinke venninne;))

Klem Line

Supersnuppa | 24. oktober 2011 kl. 22:14

Nydelig bilde! Jeg digger Twiggy!
Så flink venninne du har da:)
klem

Annfrid | 25. oktober 2011 kl. 09:29

Nydelig bilde, en skikkelig flink venninne du har. Det er kjekt med slike flotte minner fra venner. God bedring til deg:-)

Klem fra Annfrid

En smule retro | 25. oktober 2011 kl. 20:38

Koselig at du skriver om bilde, snupp!! Godt du er glad for det..klem klem

Myke minutter | 26. oktober 2011 kl. 09:12

Det bildet av Twiggy er så flott, jeg kjenner til fotoet fra før :) Nydelig blogg du har, legger meg til som følger jeg :) Fortsatt god bedring!

hvithimmel | 28. oktober 2011 kl. 14:10

Kjempe fint bilde! liker bloggen din, så nå følger jeg deg :) Ja jeg så det med giveawayen etter at jeg hadde kommentert :P

Anonym | 15. juli 2013 kl. 00:45

Hei igjen :-) Hvor har du kjøpt gulvet du har på kjøkkenet? Det lyse grå ser det ut som :-)

Legg inn en kommentar