Kjærlighetstrappa..


Da var vi hjemme igjen til boble jakke og hverdagsliv, og sprudlende er byttet ut med Biola! Vi har hatt en kjempefin uke med masse sol og gode temperaturer. Vi bodde i et hus i Torrevieja som mine forledre hadde leid for en periode.

Den ene dagen så tok vi turen til Villajoiosa og Benidorm. Jeg bodde der en periode på 3 måneder i 2002 og hadde lyst til å mimre litt:)

På turen til Benidorm så gikk vi ned denne kjærlighets trappa. Her er rekkverket på hele trappa dekket med hengelåser. Og på henge låsene står det kjæreste parets navn og lover forever osv..Ganske så sjarmerende!



Nå skal jeg kose meg med alle innleggene som jeg har gått glipp av denne uka ( elendig nettforbindelse på ferien ). Også skal jeg kikke gjennom goodie bagen som jeg fikk på bloggtreffet lørdagen før jeg reiste. Det var i Eva Solo sine lokaler at 40 herlige blogg jenter var samlet! Nå skal jeg kikke innom bloggene til de som var der, gleder meg!

Ha en strålende mandag kveld!

3 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 17. oktober 2011 kl. 21:49

Hei igjen:)
jeg ble desverre for sen å melde meg på...fult..har satt meg på venteliste...
Herlig kjærlighetstrapp:)
klemklem

Anette Willemine | 18. oktober 2011 kl. 00:24

Velkommen hjem fra ferie! Høres helt herlig ut med varme og sol, så jeg tenker du har hatt det fint. :)
Det blir koselig å se deg igjen hos Hviit!

Ha en fin høstuke!

Klem,
AW

Fabelaktig | 18. oktober 2011 kl. 09:29

Hei og velkommen tilbake!
Spania hørtes ikke dumt ut... Nydelige bilder!

Klem

Legg inn en kommentar