Reprise boden..


Siden formen fremdeles ikke er helt i toppform så lger jeg et reprise innlegg av boden vår. Boden vår er i et lite rom under trappa vår. Den fungerer som oppbevaring av tørr varer og diverse, samt sortering av tomflasker og glass.

Jeg og svigerfar pusset den opp på denne tiden i fjor. Alt ble malt hvitt og innredning ble handlet på Ikea.


Disse boksene fikk jeg tak i på Plantasjen. De er helt geniale ved at en kan skrive med kritt på fremsiden hva boksen inneholder.

Boden var  med i finalen i oppbevarings utfordringen hos NIB og kom på 4 .plass. Litt morsomt det!

Ellers vil jeg minne deg på min Give away som du kan delta på ved å gå inn her!

Ha en fin fin Søndag alle sammen!

10 kommentarer:

Mona Christin | 30. oktober 2011 kl. 18:52

Kul bod. Skjønner godt hvorfor du kom på 4.plass.

Klem Mona C

Ella | 30. oktober 2011 kl. 19:23

Hei hei!
Ny inne her hos deg, og hit kommer jeg så absolutt igjen :)
Kjempekoselig blogg, og liker stilen din. Masse flotte bilder og herlig inspirasjon, du har et flott hjem :)
Legger meg til som følger!
Ha en fin fin kveld, klem Ella

Luna living | 30. oktober 2011 kl. 19:26

OMG! for en bod?! du skulle sett min gamle... :o Utrolig stilig og ordentlig da - til stor inspirasjon :D God bedring :)

VillaWikan | 30. oktober 2011 kl. 19:31

Så praktisk og ikke minst gjennomført =)
Ha en fin søndag!
Klem Linn

Fru.Underberget | 30. oktober 2011 kl. 19:37

WOW! Her ble jeg imopnert, ikke bare knallstilig men også ryddig - slik ser dessverre ikke vår bod ut...

Hege | 30. oktober 2011 kl. 19:45

Åhhh den var helt nydelig!!! Så ryddig og organisert! ME LIKE!!!!!!

Klemklem:)

hill`s interiørblogg | 30. oktober 2011 kl. 19:50

Så flott. Det der er min drøm...
Klem fra Hill-Iren

Bente | 30. oktober 2011 kl. 19:53

Så kjempesmart og ikke minst, lekkert.

Klem Bente

Har en drøm... | 30. oktober 2011 kl. 20:54

Kjempelurt! Man får aldri nok bodplass;)
Her har vi og et rom under trapper, men det er mitt rom, hihi;)
Her sitter jeg og blogger og koser meg, med utsikt rett mot TV'n litt lenger bort, genialt;)

God bedring, håper formen stiger iløpet av natten;)

Klem Line

Villa von Krogh | 1. november 2011 kl. 19:04

Så fiiin bod!

Jeg sitter gjerne på med deg på torsdag. :)
Klem

Legg inn en kommentar