Soverommet..


I dag har soverommet har fått litt mer vinter farger med grått sengeteppe puter . Den svarte kofferten som ligger på gulvet fikk jeg tak i på loppemarked på Nesøya skole tidligere i høst. Den fikk jeg til den nette sum av 30 kr. Jeg trodde seriøst at han fleipet:)

Ellers har dagen gått til å prøve å oppgrader bloggen min litt. Og som dere ser så har ikke det gått helt på skinner. Så nå har jeg en header som er ganske så rar og forskjellig størrelse på bilder. Men det det skal bli fikset av noen med litt ( mye ) mer data kunnskaper enn meg! Så i mellom tiden så får dere bare holde ut med litt rar blogg:)

Ha en strålende fredag alle sammen!

17 kommentarer:

Anonym | 21. oktober 2011 kl. 15:12

Så flink du er, Eli :)Klem Mona (sirdal vgs).

Solveig (Svingenslillehus) | 21. oktober 2011 kl. 20:03

Veldig flott, soverom! :) God helg til deg! Klem

Mia | 21. oktober 2011 kl. 20:39

Jeg synes headeren din var kjempefin, jeg!

MissMette | 22. oktober 2011 kl. 00:44

Herlig soverom du har, Eli...
Jeg liker så godt hvit panel
sammen med lysekrone og det
litt tøffe ღ og kofferten
din var knallstilig... Liker
headeren din her, stilig med
ansiktet mellom bildene :)
Ønsker deg en fin, fin fredag
og helg. Klem fra Mette

Fabelaktig | 22. oktober 2011 kl. 13:16

Veldig fin layout du har fått nå ;)

Elsket det grå på soverrommet!

Ønsker deg og dine en herlig lørdag! Her er det helgehandel, litt jobb før vi lander på sofaen med ett glass vin!

Klem
FabelaktigMaia

Tove `blogg verden | 22. oktober 2011 kl. 20:41

Flott soverom!!! Nydelig sengeteppe!!!
Og headeren var kjempefin :D
Kos deg
klem Tove

dryss - madam Torvestad | 22. oktober 2011 kl. 22:48

Herlig kombinasjon! Og skikkelig koffertkupp:)

Vet ikke om du har fått korrigert headeren din ferdig - fin var den iallefall!

Sov godt på det fine rommet!

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 23. oktober 2011 kl. 08:37

Flott oppdatering på bloggen og headeren.....lekkert og enkelt på soverommet ditt...
ha en fin søndag...Birkelunden her I come:)

nr14 | 23. oktober 2011 kl. 09:23

Flott på soverommet:)....og forandringene forøvrig synes å ha ramla på plass:)

Svenngården | 26. oktober 2011 kl. 08:50

Urolig fint bilde!!
Elsker den litt "kalde" feelingen :)

-Amalie

Kremaktig | 2. november 2011 kl. 18:37

Så flott soverom! Enkelt, men vakkert :) Stilig koffert ;)
Klem Karoline

ceciliegrut | 3. november 2011 kl. 08:04

Nydelig! Sånn et sengeteppe ønsker jeg meg!
Ganske stort er det ikke?
Likte også kofferten


<3 Så fine farger!!

Klem

Ruter & Hjerter | 4. november 2011 kl. 18:55

Du har det lekreste soverommet!!! knall fint og så lunt!!!!

I en Eske | 6. november 2011 kl. 14:32

Elsker soverommet ditt!! =)

små og store drømmer | 7. november 2011 kl. 11:40

Rent og pent!
Den sengen skulle jeg gjeeeeerne sovet i :)

Marianne på landet | 12. november 2011 kl. 23:56

Lekkert soverom! Den gamle kofferten var virkelig ett blikkfang!
Veldig fin blogg du har, legger meg til som følger, så jeg finner deg igjen og kan følge deg videre :)

Ha en strålende helg :)

Anonym | 4. oktober 2013 kl. 08:24

Hei! Nydelig soverom. Hvor er sengeteppet kjøpt?

Legg inn en kommentar