Stemmer ikke helt..



Jeg kan nok ikke skryte på meg 5 stjerners mat her på kjøkkenet, men jeg gjør så godt jeg kan:) Fant dette kule skiltet på Verket interiør forrige uke!

Så mye ble det med friperiode på meg, plutselig hadde jeg sagt ja til to extra nattevakter igjen. Det gir liksom litt mersmak når lønna kommer:)

Uansett så får jeg litt tid til å rydde litt opp i hjemmet, samt og male litt på gamle barnemøbler som Annabell har arvet av bestefar på Hamar. Gleder meg til de blir ferdige!

Ha en fin fin dag!

4 kommentarer:

Fabelaktig | 6. oktober 2011 kl. 20:04

Herlig skilt :)

Sommerhuset i bakken | 6. oktober 2011 kl. 21:09

Koselige hyller med herlig pynt.
Det skal bli spennende å se møblene fra Hamar ;-)

Ha en fin kveld!

Heddas gode grunner | 6. oktober 2011 kl. 23:49

Det viktigste er jo å gjøre så godt man kan! :) Stilig skilt, uansett!
Ses på bloggtreff på lørdag! :)
-Hedda-

Anonym | 10. februar 2012 kl. 21:24

morsomt skilt- hvor er skatten hentet fra?????

Legg inn en kommentar