The walk in..

Vårt walk in ligger i samme rom som soverommet og skilles bare med glass dører. Tidligere var dette rommet en bod hvor vi oppbevarte masse rot. Mitt forslag var å lage et extra soverom, men det ville da ha blitt et soverom uten vindu. Så da mannen i huset foreslo og rive ned veggen og lage et walk in fikk jeg som alle jenter skikkelig stjerner i øynene. Så da tok det ikke så lang tid før planene var satt!



Det er veldig praktisk og oversiktlig, og ikke mist så synes jeg at det er fint! Alt er i hvit høyglans og skap og skuffer er deler av garderobe og kjøkken innredning fra Ikea.
Her fikk jeg lov til å male gulvet hvitt slik at det skulle gi en gjennomgående følelse. Hadde det vært opp til meg så hadde alle gulvene i huset vært hvite, men uheldigvis og heldigvis så er jeg ikke alene!

Jeg vet at jeg har vist bilder av dette tidligere, men med nytt design og kanksje litt flinkere på å ta bilder så prøver jeg en gang til:)!

Ps: Er det noen som vet hvordan jeg får skriften under første bilde til å starte på venste side og gå fremover istedefor på midten og bakover? Dette er kun når jeg skal skrive under første bildet. Skriften under andre bildet går som vanlig. Utrolig frustrerende!

Ha en fin fin dag!

22 kommentarer:

Lillekatt | 26. oktober 2011 kl. 15:35

¨åååååå, fytte katta, du er heldig! FOR et rom!!

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 26. oktober 2011 kl. 15:59

Så herlig,det må være super deilig med slikt rom for klærne...
klemklem

Romantiske Stinemor | 26. oktober 2011 kl. 16:14

Så heldig!!Vakkeert, jeg vil og ha!!klem Stinemor

Bringen Blomster | 26. oktober 2011 kl. 17:09

You lucky girl! Rett å slett vakkert! :)
-synnøve-

hill`s interiørblogg | 26. oktober 2011 kl. 17:26

Ååå så flott... Heldige du :O)
Klem fra Hill-Iren

Har en drøm... | 26. oktober 2011 kl. 17:30

Olala, for et herlig walk in!!
Sukk... ♥

Klem Line

Sommerjenten | 26. oktober 2011 kl. 17:38

Så lekkert! Dette er jo en drøm av et rom! Heldiggrisen!!! :)

Fortsatt fin kveld.

Klem Lene

Helenes interiør blogg | 26. oktober 2011 kl. 18:28

Kjempe fint walk in garderobe, og kjempe fin stil du har.. Liker bloggen din..
Klem Helene

Bente | 26. oktober 2011 kl. 19:07

Så heldig du er. Riktig flott, var det. Har nok vært drømmen min i mange år. Desverre har vi ikke noen mulighet til å få det til.

Ha en finfin kveld

Klem Bente

Supersnuppa | 26. oktober 2011 kl. 19:48

Så nydelig, heldige du!
Det var kjempelekkert! Innmari kult med hvite gulv. Lekkert!
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 26. oktober 2011 kl. 20:57

HERLIG med walk in!!!☺
Eg har planlagt eit slikt her hos oss og..håpe eg får gjennomført planen☺

Klem M♥

Tove `blogg verden | 26. oktober 2011 kl. 21:24

Nydelig walk in :D Vi lager også et slikt rom for jentene, skal bestille innredning fra IKEA, så håper det er ferdig før jul!! Skal bli deilig å få klærne deres på en plass!!
klem Tove

Frieblonder | 26. oktober 2011 kl. 21:32

ojoj! Skjønner godt at du fikk stjerner i øynene! Det ble kjempelekkert! heldige deg:)
Ønsker deg en fin uke!
Hilsen Frieblonder

små og store drømmer | 26. oktober 2011 kl. 21:42

M.i.s.u.n.n.e.l.i.g!!! Lucky You:)
Skulle gjeeeeerne hatt så mye plass til alle klær og sko.:)

Min lille interiør og hverdags dagbok | 26. oktober 2011 kl. 22:17

Kjempe Lekkert, du er bra heldig :=)
-Beate-

Anneli :) | 27. oktober 2011 kl. 21:45

dåååån!!!! åh jeg sier det igjen! jeg eelsker huset ditt! det er ditt kjøkken som har gjort at jeg klarte å ta valget "vanlig hvitt, eller høyglans"! kunne jeg kanskje få lov å låne bildene til min blogg? :) med link til deg selvfølgelig!?

vet ikke helt hva problemet kan være med bildene, prøvd å trykke enter etter bildet? og eventuelt trykke der man velger om man vil ha sidestilt, midtstilt osv?

klem fra Anneli

Herman Grans ♥ | 27. oktober 2011 kl. 23:29

Å! Herlig :D
Heldiggris ;)

Kan dessverre ikkje hjelpe deg med skrifta, men er mulig det kan vere lagra som ein mal i HTML kodene dine...?

God natt :)
Hilsen Grete

Ida | 29. oktober 2011 kl. 20:10

Oh my gad!! Så sjukt fint!!
Heldiggris!!! :)
*vil også ha* ;)

Ha en herlig kveld!

Klem Ida

Villavoni | 1. november 2011 kl. 21:04

Nydelig Walkin closet. Liker bloggen din. Du har en ny følger. Gleder meg til å følge deg videre.
Synne

Anette Willemine | 2. november 2011 kl. 19:55

NICE! Lekkert smekkert med helt hvitt der inne.
Har walk-in garderobe i tilknytning til hallen, det er så praktisk da man kommer inn. Nå kunne jeg veldig gjerne gjøre om ett av soverommene som ligger i tilknytning til vårt, til et walk-in også. Det er i alle fall lov å drømme på papiret...

Klem,
AW

Anonym | 9. november 2011 kl. 01:06

Først og fremst må jeg bare si at jeg digger bloggen din:)))), kom over den for noen dager siden og nå tror jeg snart jeg har vært igjennom alle bildene (!!!) Sånn er det når mye av tiden tilbringes i sykesenga på Radiummen eller hjemme og da var det jo utrolig flax at jeg fant denne bloggen her :)))) Nå var det jo dette bilde her jeg skulle kommentere og jeg må bare si at for ett herlig rom du har her (også) og helt det er helt klart alle jenters drøm !!!...:)) Utrolig praktisk sier jeg til min kjære som er snekker og prøver alt jeg kan å finne lure løsninger for å bygge på ett nytt soverom til oss med walk in ;)) Btw utrolig flott lampe du hadde der:)) Mvh Rita Anikken (rifrsoer@online.no)

Caroline. | 16. november 2011 kl. 18:12

Misunnelig på den flotte garderoben deres :)

Legg inn en kommentar