Årets julekort..



I går kveld satt jeg og jobbet med årets julekort. Kjempegøy og finne frem bildene som har blitt tatt i løpet av året! Så nå er en salig blandling av årets bilder sendt til julekort produksjon. Jeg brukte kortshop De har masse forskjellige layouter og velge blant, samt at det er veldig enkelt for en data dust som meg:)

Nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre alene ned til sørlandet. Det er nemlig klart for årets begivenhet, jentejulebord med sørlands jentene mine! Også har jeg hørt rykter om at pappa har pinnekjøtt på hytta.

Gleder meg!!!

Ha en flott lørdag alle sammen!

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer | 26. november 2011 kl. 13:29

Nydelig!
Kos deg masse....

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 26. november 2011 kl. 13:46

Nydelig bilde...kos deg masse på jentejulebord og pappas pinnekjøtt...høres koselig ut alt sammen..
klemklem

Legg inn en kommentar