Bloggtreff hos Hviit..



I går var jeg en av de heldige jentene som fikk være med på " førjulskos hos hviit ". Vi var femti  herlige jenter som koste oss med masse kaker, gløgg og pepperkaker!
Vi fikk også handle fra Hviit sitt showroom, og wow sier jeg bare, for et fantastisk sted! Selvfølgelig så hadde jeg ikke klart og få med meg bank id så det ble ikke noen handel på meg. Men jeg fortviler ikke, for nå har jeg jo virkelig sett alle varene på nært hold og jeg er ikke mindre fristet!


Huset var jo bare helt fantastisk og damen bak Hviit er like herlig. Tenk og åpne opp hjemmet sitt for femti interiørfrelste damer.. vet ikke om jeg hadde turt det!:) Men så var jo huset i skikkelig drømmestil da..

Vi fikk en goodie bag som var helt enorm og som aldri tok slutt og vi fikk muligheten til å vinne masse flotte premier fra forskjellige sponsorer. Jeg vant ingenting som vanlig, men så har jeg jo hell i kjærligheten da:) Bildene av det jeg ønsker meg er lånt fra Hviit. Ta en titt på nettbutikken da!

Ha en herlig herlig fredag!

6 kommentarer:

Mia | 4. november 2011 kl. 15:54

Hos Hviit er det mye lekkert, ja! Tenkte på dere i går, skulle gjerne vært der. Håper muligheten byr seg en annen gang!

Sommerjenten | 4. november 2011 kl. 17:20

Tusen takk for igår! Var veldig koselig å treffe deg. Tiden går så fort, og man rekker jo absolutt ikke å snakke med alle på så kort tid, men noen ord ble det :)

Snakkes kanskje på kiwien :)

Ønsker deg en fin helg!

Klem Lene

Consept Constanse | 4. november 2011 kl. 23:15

Hei igjen!
takk for hyggelig prat i går. Nydelig blogg og foe et vakkert hjem du har :-)
Vh Connie

Anette Willemine | 5. november 2011 kl. 01:13

Takk for sist! Kjempehyggelig å se deg igjen. :)
Vi sees jo snart igjen. Har du lyst til å sitte på med meg, så er det bare koselig å få selskap i bilen. :)

Klem,
AW

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 5. november 2011 kl. 09:19

Ja,jeg skulle vært der.....får satse på at jeg kommer med på sommerens BBQ hun snakker om hun skal ha:)
ha en feiende flott lørdag
klemklem

Fabelaktig | 5. november 2011 kl. 10:48

Så bra dere kosa dere!
Herlig!
Fabelaktig helg til deg!
klem

Legg inn en kommentar