Dagen..


Denne delen av stua er den som blir flittigst brukt i hele huset. Den har fått litt forandring med nye strikkeputer i grått fra Kremmerhuset. Og med det samme det er nevnt, så må jeg bare si at Kremmerhuset har virkelig blitt en flott interiørbutikk!

Det hvite anlegget heter Geneva og er helt fantatsisk for oss interiørfrelste som ikke er sååå glad i et stort svart anlegg med tilhørende monster av høytalere.

Og i dag er endelig dagen for førjulskos hos Hviit og jeg gleder meg masse til å hilse på mange nye bloggere og ikke minst alle de flotte damene som jeg har hilst på før!

Husk min give away!

Ha en strålende dag alle sammen!

8 kommentarer:

Lillekatt | 3. november 2011 kl. 13:00

Jeg gleder meg veldig selv! Blir moro å møte så mange damer!!

Har en drøm... | 3. november 2011 kl. 13:53

For en herlig plass, der så det godt ut og ligge og kose seg;)
Jeg har og blitt veldig glad i Kremmerhuset, billig og fint!
Gleder meg til i kveld ja, blir sååå hyggelig;)

Klem Line

Har en drøm... | 3. november 2011 kl. 13:56

Knallfin den Genevaen foressten!!
Hvor kjøper man de? Har de ikke på Elkjøp ser jeg...

Klem igjen;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 3. november 2011 kl. 15:24

Koselig krok du har der.Ha det hyggelig på treffet,jeg ble desverre for sen:(
Men vi sees sikkert ved en annen annledning...
klemklem

Sìv`s verden | 3. november 2011 kl. 23:35

De geneva høytaleren var fine! De skal jeg foreslå for mannen;)
Fint hos deg Eli Anna:)

Mia | 4. november 2011 kl. 19:00

Ååå, fiiine puter!

Min lille interiør og hverdags dagbok | 4. november 2011 kl. 21:40

Lekkert..
Liker godt bloggen din så jeg titter innom så ofte jeg kan!
Ha en fin helg
-Beate-

SuperJanne | 12. november 2011 kl. 14:27

OMG, du har det desidert fineste hjemmet jeg har sett!

å den Genevaen, sukk... jeg må spare!

Ha en fin lørdag c",)

Legg inn en kommentar