Dagslyset..


Jeg synes at vi interiør bloggere skal legge inn en klage på bestemmelsen om at en skal stille klokka tilbake. Folk må da forstå at man trenger lys for å ta fine bilder. Og uten lys så blir det ingen fine bilder og uten bilder blir det ingen blogg innlegg. Og det man ender opp med er å vise en haug med reprise bilder fra hvordan inngangspartiet så ut i fjor!

Som sagt, dagene bare forsvinner like fort som dagslyset! Men jeg lover litt nye bilder i morgen:)

Også er jeg litt stolt da, fordi soverommet vårt ble plukket ut til galleriet hos NIB, og det synes jeg er skikkelig stas! Du kan se her for å se de andre bildene i galleriet.

Husk min give away!

Ha en herlig onsdags kveld !

6 kommentarer:

Ella | 9. november 2011 kl. 20:08

Gratulerer med nib utvelgelsen, kjempefint soverom du deltar med :)
Enig med deg og dagslys, den timen gjorde mye!
Flott blogg du har forresten, har lagt deg til i rollen min :)
Ha en fin kveld, klem Ella

HjemmeKos | 9. november 2011 kl. 20:34

Såå enig! Ikke lett med fine innebiler etter jobb nå, nei..
Får ta maaange biler i helgene..hihi!
Kjempefint bilde av soverommet- skjønner godt at det ble valgt ut ;)

HjemmeKos | 9. november 2011 kl. 20:35

*bilder* ikke BILER... ;)

MissMette | 10. november 2011 kl. 00:31

Helt enig, ikke lett å ta bilder nå om dagen!
... men det er koselig å se reprise bilder
også :) Gratulerer med at soveromsbildet ditt
kom på galleriet til NIB, veldig koselig ღ
Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 10. november 2011 kl. 10:12

He he ja du sier noe:)
Grattis med galleri plass,det er gøy det..
klemklem

Mailinn`s interiørblogg | 11. november 2011 kl. 14:03

ja det er ikke mye Dagslys om dagen lenger;/ gratulerer med at det nyydelige soverommet ble trukket ut;) ha ei flott helg;)

Legg inn en kommentar