DIY


I går hadde jeg og Annabell juleverksted på kjøkkenet. Da laget vi  disse fine hjertene av hvite treperler!

Så nå må alle som venter på julegave fra Annabell  lukke øynene, eller de får late som om de aldri har sett dem:)

Alt du trenger er store og hvite treperler samt en rull med ståltråd. Jeg tredde bare hjertene på stårtrådene og formet dem som hjerter mot slutten. Etterpå surret jeg på litt ståltråd slik at jeg fikk en løkke til oppheng. Alt utstyret fikk jeg tak i på Panduro på Sandvika storsenter.

Det var veldig gøy og jeg tror det også at hjertene er kjempefine på juletreet!

Nå er det snart gullrekka og sofa kos!

9 kommentarer:

Fru Fjeldhammer | 25. november 2011 kl. 18:50

Veldig søte...*S*
klem

Bente | 25. november 2011 kl. 18:59

De ble kjempesøte. Heldig er den som pakker opp den gaven.

Ha ei flott helg

Klem Bente

Consept Constanse | 25. november 2011 kl. 19:20

Kjempefine! Så greit med slik enkel DIY man kan lage sammen med barna!
Fin helg til deg :-)
Vh Connie

No.15 | 25. november 2011 kl. 19:49

Veldig fine :)

Har en drøm... | 25. november 2011 kl. 20:51

Så FINE de var;)
Heldige de som får så fine julegaver ♥

Klem Line

Min lille inteeriør og hverdags dagbok | 25. november 2011 kl. 21:50

Kjempe fine :)
Tusen takk for tipset :)
Ha en koslig fredags kveld!

malinsinteriør | 25. november 2011 kl. 22:18

De var jo bare helskjønne :) passer veldig godt nå til jul, takk for tipset! :)

små og store drømmer | 25. november 2011 kl. 22:30

Fine til juletreet og fine som pynt på julegaven.
Skal se om ikke jeg får tid til noen sånne også :)

Sommerhuset i bakken | 26. november 2011 kl. 10:31

Veldig søte hjerter! Jeg kan tenkte meg at de som åpner de julegavene blir veldig fornøyde. De var kjempefine!

Ha en super lørdag!

Legg inn en kommentar