Forandring NÅ..


Denne korgstolen fikk jeg tak i på Hilmers hus på Sandvika storsenter for 3 år siden. De hadde flyttesalg og denne korgstolen var satt ned masse. Den var opprinnelig brun, men den fikk en omgang med mange sprayflasker .

Ellers så fikk jeg en kjempe ide i går som innebærer å flytte rundt på alle møblene i stuen, en ny lysekrone og en ny sjeselong i den samme vi har fra før! Jeg er kjempegira, mens mannen ikke helt ser hvorfor det skal skje NÅ!


Ha en fin kveld, så blogges vi snart!

8 kommentarer:

Fru Fjeldhammer | 14. november 2011 kl. 18:16

*smiler* disse mennnene skal ikke skjønne alt!
Kos deg med flytting av diverse møbler, alt blir som nytt!
klem

Mia | 14. november 2011 kl. 18:48

Moro med ommøblering, kunne tenkt meg det selv, men vet ikke helt hvordan det blir i denne stua. Mye vinduer og verandadør setter sine begrensninger. Lykke til!

Anette Willemine | 14. november 2011 kl. 19:37

He, he, ser for meg Mr. Sunhome si akkurat det samme. :)

Koselig med kurv som myker opp litt!

Klem,
AW

Har en drøm... | 14. november 2011 kl. 21:36

Klart det skal skje NÅ!
Hvorfor vente, er jo blogger, hehe;)
Kos deg med ommøbleringen;)

Klem Line

http://ragnhild-lykke.blogspot.com/ | 14. november 2011 kl. 22:31

Hei!
*ler*, jepp, det lyder kjent!
MEN vi gjør det for det, så sett i gang!

Gleder meg til å se resultat, en hyggelig blogg du har!
Ha en fin uke!

Klem Ragnhild

MissMette | 14. november 2011 kl. 22:38

... superkoselig ღ forandring er gøy,
selv om ikke alltid våre menn er like
enige ;) Likte gangen din under her
også... Ønsker deg en fin kveld videre
Klem fra Mette

2nes | 15. november 2011 kl. 00:32

Hei flott blogg du har, legger meg til som følger. Stolen din er så å si lik en jeg har også. Se her http://2neshjem.blogspot.com/2011/09/stolen-fr-og-etter.html

Hilsen Tone :)

Anonym | 15. november 2011 kl. 12:26

Spar mannen litt før jule stria.
"Happy man happy life" har jeg hørt noen si.....

Legg inn en kommentar