Har du med deg drillen?


Noen ganger så lurer jeg på hvordan det det er og være mann til en interiørfrelst dame?

Jeg har lenge gått og planlagt en stor forandring i stua, og på onsdag fikk jeg en innskytelse på at i dag er dagen! Så når mannen kom hjem kl 23 etter en lang lang dag på jobb så sto jeg klar i gangen og lurte på om han hadde tatt med seg drillen slik jeg hadde sendt melding om?

Så kl 01 30 på natten var vi ferdige og forandringen var fantatsisk, alle møblene har fått ny plass og rom følelsen er helt enorm. Kan ikke forstå at vi ikke har tenkt på dette tidligere???:)

Godt jeg er gift med en snill og tålmodig mann som kjenner meg og skjønner når det ikke passer og si nei til  å hjelpe til!

Ha en fin fin førjuls fredag!

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer | 25. november 2011 kl. 11:42

Oi, all ære til mannen din!
Du får ta vare på han..
God helg!
klem

små og store drømmer | 25. november 2011 kl. 13:35

Få se få se :)

GOD HELG TIL DEG!
(utfordring inne hos meg om du vil delta) :)

Har en drøm... | 25. november 2011 kl. 17:27

Hahaha, ja stakkars disse mennene innimellom;)
Når vi får en idè, så skal den ut i livet - NUH!
Deilig med litt forandring;) Jeg har alltid vært en som ommøbelerer stadig vekk, rommet hjemme i barndomshjemmet blant annet;)
Men her er det ikke mulig og forandre noe!!!
Sofaen kan bare stå der, og hyllene kan bare stå der... grr...

Ha en finfin helg i ditt "nye" hjem;)

Klem Line

Minimenina | 25. november 2011 kl. 22:18

Oj, for en mann! Er utrolig hva vi kan få mannfolka med på :)

God helg!

Hilsen Kristin

Jatte | 25. november 2011 kl. 23:19

Hehe, godt han er tålmodig ja;)
Min hadde nok ikke vært liiike begeistret :P

Ha en fin helg,
Klem Jatte :)

Legg inn en kommentar