Hjertefred..



Siden mannen har tatt med seg kameraet i helgen så får det bli nok et reprise innlegg. Disse bildene er fra gjeste badet vårt. Det er egentlig et utrolig lite og kjedelig bad. Derfor har jeg prøvd og røffe det opp med litt natur detaljer.

Denne trestigen som har blitt håndkle holder har jeg fått av en god nabo, heldige meg!


Også en enkel gammel kasse som inneholder alt som gjestene måtte trenge!

I dag skal vi på Hjertefred i Sandvika, en helt spesiell konsert til minne om våre kjære som har gått bort! Vi var der i fjor, og opplevelsen var helt ubeskrivelig. Så hvis du bor i området så anbefaler jeg og ta turen.

Ha en herlig søndag!

3 kommentarer:

Hummerogkannarifugl | 6. november 2011 kl. 14:32

Å så fint. Fant bloggen din i dag og gleder meg til å følge deg videre. En slik stike vil jeg jammen lage meg. Fiin:)
Anki

LykkeLee♔ | 7. november 2011 kl. 15:44

Hei, ser du har lagt deg til som følger, så koselig. Håper jeg kan ispirere deg eller annet i fremtiden....

For en lekker smekkker stige! digger slike slitte ting. fin også med kassen på veggen.
klem. j

Sweet Chili . | 8. november 2011 kl. 12:13

Så fint! Jeg som ikke har fulgt bloggen din så lenge setter pris på slike repriser:) Du har et vakkert hjem flinke du:)

Klem, Pernille

Legg inn en kommentar