Jeg vil ha Tine K jul...


Tidligere denne uken var jeg så heldig og kunne delta på bloggtreff hos Living. Jeg tok med meg en veninne som også var fristet av hele 25 % på hele butikken. Bloggtreffet var veldig bra..ikke det at jeg fikk snakket med så mange, men jeg fikk handlet masse fint! Også fikk vi en goodie bag som var helt utrolig!

Nå er det snart jul og jeg skulle ønske at jeg hadde alt for å lage skikkelig Tine K jul hjemme hos oss. Så inspirert av dette så har jeg skaffte meg en stor pelspute og disse superfine glassene til å brenne lys i!

Ellers så har jeg virkelig hatt vinnerlykken med meg denne uken siden jeg er den heldige vinner av en goodie bag fra Day home sponset av nettbutikken Hviit!


Ha en super Onsdag kveld alle sammen!

7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer | 23. november 2011 kl. 20:26

Dette ser kjempekoselig ut..
og gratulerer som vinner!!
klem

Precious Home | 23. november 2011 kl. 20:27

Heldig du!
Om du ikke får TineK jul, blir det nok fint uansett:)
Du har ett utrolig vakkert hjem!

Anne | 23. november 2011 kl. 20:28

Gratulerer heldige deg! :) Elsker Tine K! Gleder meg til å se hvordan julehjemmet ditt kommer til å se ut :)

Ha en fortsatt fin kveld :)
Klem Anne

Myke minutter | 23. november 2011 kl. 20:35

Jeg var også på bloggtreff på Living mandag :) Tine K er veldig inspirerende ja. Jeg sitter akkurat her og skal bestille noen Tine K ting og en Day Home lampeskjerm fra en nettbutikk :) Ha en fortsatt finfin onsdagskveld!

Har en drøm... | 23. november 2011 kl. 22:41

Åååå, heldige deg som vant goodiebagen til Hviit;)
Jeg skulle så gjerne hatt en Tine K jul jeg og ♥
Eeelsker stilen;)
Fin pute og nydelige glass du har skaffet deg;)

Ha en finfin kveld!

Klem line

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 24. november 2011 kl. 06:27

Ja,det vil jeg gjerne ha og:)
Trenger flere av de telyslyktene,har bare to ennå:)
ha en fin dag
klemklem

Lisette | 3. desember 2011 kl. 21:44

Flotte Bilder, og er selv en Tine K fan, nydelig stil!

Legg inn en kommentar