Julekalenderen..


Da har endelig prinsessen sovnet, etter mange spørsmål om hun kunne få alle pakkene i dag. Kan jeg få bare en mamma, vær så snill?

Pakkekalenderen er den sammen som jeg har hatt til henne hver jul siden hun ble født. Jeg hadde mange nye ideer, men mannen mente at noe bør være det sammme år etter år! Og jeg er jo veldig enig da:) Så i år har jeg gjort det enkelt med gaveposer kjøpt på bokhandelen ARK.

Hvis du ønsker å høyne muligheten for en flott julegave til deg selv? Gå inn og delta på konkurransen jeg har i samarbeid med den flotte butikken Mosters hus!

Og i morgen da er det husvask og julepynting som står på plakaten, og du! I morgen er det offisielt jul og alle hjerter gleder seg!!!!

4 kommentarer:

Silje | 1. desember 2011 kl. 08:57

Nydelig! Og vi burde alle ha samme forventningsnivået til de søte små, som ennå ikke har opplevd å bli skuffet noen gang:) Ha en stemningsfull, flott desember! <3 God klem i vintermørket.

Silje | 1. desember 2011 kl. 08:58

* SOM de søte små!;)

Villa Wikan | 1. desember 2011 kl. 11:20

Kjempe søt kalender =)
Ha en fin dag!

Anette Willemine | 1. desember 2011 kl. 12:31

Hei, du gode! Koselig å se deg i salongen. Takk for flott behandling.
Ble ikke med til Living, da jeg var helt skutt etter å ha vært med moren min hele dagen på diverse gjøremål. Det går mye tid til leger og behandlinger. Noe nytt hver uke.

Vakkert med bare helt hvit julekalender! Her er det rart at det bare er 24 pakker og ikke 72 som det pleier å være. :)

Ønsker deg en glad onsdag!

Klem,
AW

Legg inn en kommentar