Klassisk stil eller industri preg?


Da er sommer og høst over når hagebenken tar vinterferie i gangen. Gangen er helt likt innredet som i fjor og jeg kjenner at det trengs litt forandring her! Men den forandringen skifter form i hodet mitt hele tiden. Jeg skifter mellom den klassiske hvite stilen med lysekrone i hvert rom og den naturlige og røffe stilen med industri effekter. Så hvilken forandring det blir avhenger vel av hvilken dag jeg har fri og energi til å gjøre det:)

Har dere det slik at dere ikke helt klarer å bestemme dere for hvilken stil som virkelig er deg? Jeg skulle så gjerne hatt flere hus som jeg kunne innredet i forskjellige stiler, for alle stiler er fine bare de er skikkelig gjennomført!

Meld deg på min giveaway som har trekning neste søndag!

Ha en flott søndag alle sammen og velkommen til alle nye hyggelige følgere, det er kjempestas!

13 kommentarer:

Sommerjenten | 13. november 2011 kl. 18:49

Digger gangen din! Nydelig den benken som står der. Og det flotte gulvet og veggene! Kunne ønske jeg hadde en større gang. Liker stilen din veldig godt. Har vel funnet stilen min, og det er jo en blanding av litt av hvert :)

Fortsatt fin søndag.

Klem Lene

Anonym | 13. november 2011 kl. 19:37

Kjempe fint! Liker stilen din:) Hvor har du kjøpt den lampen som står i hjørnet? Er på jakt etter en enkel lampe til å ha i stuen:)

Anonym | 13. november 2011 kl. 19:58

Jeg kjenner meg veldig igjen i akkurat det du skriver. Jeg har selv en HVIT stil, men kjenner mer og mer at jeg heller mot det industrielle og litt røffe. Men kan godt være det bare er en fase, for trives veldig godt med det hvite og rene rundt meg.

Men utrolig mange industrielle og røffe blogger der ute! Men jeg tiltrekkes nok hakke mer av de "hvite bloggene" må jeg si- slik som din :)

Glad i hvitt | 13. november 2011 kl. 20:10

Lampen som står i hjørnet er fra Ikea, husker ikke hva den heter i farten:)

Anonym | 13. november 2011 kl. 20:31

Tusen takk for svar:)

Husfrøy | 13. november 2011 kl. 20:47

Veldig fin gang!
Jeg har også litt problemer med å finne ut akkurat hvilken stil jeg (vi; husbonden vil også ha et ord med i laget) vil ha i huset, men vi bor oss inn i det sakte men sikkert :)
Det er jo mulig å introdusere noen få industrielle gjenstander som er lette å bytte ut, som en betongfarget potte til oliventreet og en lampe i gråtone? For eksempel :)
Ha en fin uke!

adalesverden | 13. november 2011 kl. 21:11

Er så enig så enig, sliter også med å vite hva jeg skal satse på;) du har en nydelig gang;)

Hummerogkannarifugl | 13. november 2011 kl. 21:25

Samme her. Det er årsaken til mitt bloggnavn, må bare ha litt forskjellige jeg! Men må jo si jeg liker den stilen du har fra før veldig godt jeg da:)
Anki

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 13. november 2011 kl. 21:43

Vet ikke hva stilen jeg skal forme ut nå heter,men ønsker meg et litt eksklusivt utrykk nå:)Vi får se hvordan det blir:)
Er jeg ikke med på give awayen din,må jeg sjekke..det var dette med husken da:)

klem

Anne | 13. november 2011 kl. 22:03

Sånn har jeg det også. Jeg er nok mer klassisk, og holder meg til sort, hvitt og grått i interiøret... men kunne tenke meg noen litt røffe detaljer i hjemmet for å bryte litt...f.eks. en tolix stol? Kanskje i vårt nye hjem...?! :)

Ha en fortsatt fin søndag :)
Klem Anne

Vårt Hus | 14. november 2011 kl. 08:05

Kjenner meg veldig igjen i tankene dine. Føler at jeg svinger fra den ene grenen til den andre og at jeg rett og slett er vinglete på interiør fronten. Slik har jeg desverre følt det en god stund. Jeg er ferdig med blonder og sukkersøtt, men jeg er langt fra minimalistisk. Jeg er egntlg glad i Fabrikk, men det må ikke bli for mye. Hos meg er det derfor litt blandings for tiden- så håer jeg at jeg lander om ikke alt for lenge.
Ha en super-duper uke. Klem Yvonne

Anette Willemine | 14. november 2011 kl. 19:36

Kjenner meg godt igjen. Akkurat nå går jeg gjennom en stilforandring av de større. Kvitter meg med mye mørke ting og lysner uttrykket her hjemme. Har hatt behov for det lenge, og det er rett og slett befriende å få mer lys. Bare det å gå fra helt mørke gulv til helt lyse er en gedigen overgang, og jeg er SÅ fornøyd! :)
Klart man kan like flere ting og ulike stiler, det er det som gjør det personlig og ikke sterilt.

Ønsker deg en super start på uken!

Klem,
AW

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 14. november 2011 kl. 23:07

Såååååå fin gang!!!☺ Alt harmonera så bra!☺ Me like☺
...er bilde redigert eller er gangen din så lys? Vi har ein lignande gang, uten vindu, malt alt lyst...men føle at den ser så gul ut.. Tips?☺ Lurer på om vi kanskje bør male ein annan farge....

Klem M♥

Legg inn en kommentar