Nå kan du vinne noe fint fra Mosters hus..


I samarbeid med den flotte butikken Mosters hus har jeg fått muligheten til å gi dere en mulighet til å vinne en flott premie fra deres nyåpnede nettbutikk!


Mosters hus ble startet opp i 2007 og side har det gått slag i slag. De som driver butikken er er herlige og varme mennesker som har en dyp lidenskap for interiør og hjem.

Nå kan de ønske deg velkommen til nye Mosters nettbutikk. Dette er en drøm de har jobbet lenge med, og de har virkelig gjort sitt beste for å gjenskape den gode atmosfæren som du finner i butikken i Lyngdal sentrum!





Du kan selv velge en premie på en sum inntil 500,-. Alt du trenger og gjøre er å gå inn på nettbutikken  finne noe fint som du ønsker deg og skrive det i kommentarfeltet på dette innlegget.

Mosters hus er også på Facebook så her har du muligheten til å skaffe deg et extra lodd hvis du går inn på siden deres og trykker liker!


Skriv hvor mange lodd du tar i kommentar feltet, og husk å skrive kontakt informasjon slik at jeg kan få tak i deg hvis du skulle være den heldige!

Trekning den 15 Desember

Lykke til alle sammen!

65 kommentarer:

Alexandra | 27. november 2011 kl. 21:16

Jeg prøver lykken med 1 lodd og ønsker meg sinkbøtten . http://www.mostershus.no/products/sinkbotte

:)

Laila2207 | 27. november 2011 kl. 22:10

Der var det mye lekkert! Jeg tar 2 lodd. Er jeg så heldig å vinne ønsker jeg meg lyshuset til kubbelys.
Laila
lai-ola@online.no

Mimmi | 27. november 2011 kl. 22:34

Jag tar 2 lotter.
Om jag blir den lycklige vinnaren skulle jag gärna
vilja ha en liten Madonna.
// Mimmi

mimmiw@gmail.com

MittSitt | 27. november 2011 kl. 23:23

Nydelig nydelig blogg, jeg hadde lyst å finne frem litt rødvin for å lese videre. Følger deg.
Mvh Karianne

Two | 27. november 2011 kl. 23:34

Tar ett lodd og ønsker meg store sølvkuler!

LykkeLise | 28. november 2011 kl. 04:59

http://www.mostershus.no/products/kjokkenhylle-med-glasskuffer

ønsker jeg meg :):)

Tar 2 lodd jeg da, og krysser fingre og tær:)

Klem Lise

Anonym | 28. november 2011 kl. 07:35

Om jeg skulle vinne, så ønsker jeg meg en veggklokke.
Svanild

Manne's hverdag | 28. november 2011 kl. 09:04

Hei!!!

UTROLIG MYE FINT!!!

Klarer nesten ikke velge, men
en madonna eller ei sinkbøtte står nok høyest på ønskelista.
Eller julekuler, eller oppvaskstativ, eller en lampe i glass... :)

Ett lodd til meg og krysser fingrene!!!

Klem

Elin Sunde | 28. november 2011 kl. 09:37

Jeg har likt Mosters Hus i laaaang tid! :-)
Jeg ønsker å bruke et evt. gavekort på "speil med skodder" eller en rosett.

Ha en flott førjulstid! :-)

Elin/sunde92elin@hotmail.com

June ♥ | 28. november 2011 kl. 10:22

Denne var nydelig!
http://www.mostershus.no/products/lysestake-til-vegg
Liker på Facebook også :)

Dronninghuset | 28. november 2011 kl. 12:53

JEG ØNSKER MEG EN NYDELIG OLIVENKRANS.
SÅ UTROLIG MASSE FINT I DEN BUTIKKEN.
1 LODD.
KLEM
TOVE

Therese | 28. november 2011 kl. 16:35

Utrolig flott blogg og så gøy at du har konkurranser!

http://www.mostershus.no/products/nydelig-lyshus

Denne ønsker jeg. Tenkte at dette var en perfekt julegave til mamma som har helt dilla på sinkhus og lyshus! Hun elsker å pynte med det så tenkte dette var en søt gave!

Har også likt siden på facebook og anbefalt den til venner.

Anonym | 28. november 2011 kl. 20:37

Hei.
Ønsker meg et emaljert desilitermål om jeg er den heldige.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Anonym | 28. november 2011 kl. 22:33

Hei
Jeg forsøker vinnerlykken... og tar 1 lodd
Om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut, ønsker jeg meg "KLOKKE OVAL"
Den var kjempelekker
Hilsen i fra Silje :-)

Martine Johansen | 29. november 2011 kl. 12:31

Så vanvittig mye fint! Om jeg vinner så ville jeg hatt dette nydelige kakefatet i sølv:
http://www.mostershus.no/products/kakefat-solv.
Jeg er så glad i å bake til andre og invitere til cupcakes eller andre godsaker :) Jeg får et ekstra lodd for å like facebooksiden. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Martine

martinejoh@gmail.com

Kristine | 29. november 2011 kl. 13:31

Her var det masse fint :) Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg den rosa emaljerte ildfaste formen. To lodd på meg.

/Kristine
(k_stordal@hotmail.com)

Renates hjørne | 29. november 2011 kl. 19:19

Der var det virkelig mye fint :) Vet hvor jeg skal handle når lønningen til mannen kommer ;) Hvis jeg skulle være den heldige ønsker jeg meg denne, http://www.mostershus.no/products/hvit-klokke-stor.

2 lodd på meg!

Ha en flott kveld.

Klem Renate (rjv_88@hotmail.com)

Villa Oss | 30. november 2011 kl. 01:47

Her var det mye lekkert! Jeg tar to lodd og krysser fingrene for vinnerlykke :) Denne ønsker jeg meg. Den var nyyyydelig!!!
http://www.mostershus.no/products/nydelig-lyshus

-Nina
(nina-hagen@live.com)

Anonym | 30. november 2011 kl. 16:28

Ååå dette var en flott premie.Mosters hus i Lyngdal er jeg innom ganske ofte.
Skulle jeg være den heldige ønsker jeg meg kakefatet i sølv eller madonnafigur.Men det er jo så mye vakkert der,og en kjempetrivelig betjening.
2 lodd på meg.

laila.tonnessen@norgespost.no

Mona/Villa Tverrteigen | 30. november 2011 kl. 18:44

Hei =)
Jeg vil med stor glede være med på muligheten. Jeg ønsker meg kjempemye den store hvite Madonnaen de har i nettbutikken =) Jeg har den lille som jeg har kjøpt hos Mosters Hus og det hadde passet fint med den store også =) Krysser det jeg har!

2 lodd på meg =)

Ha en fin kveld.
Mvh
Mona

Mona Christin | 30. november 2011 kl. 22:41

Hei.

Her var det mye lekkert og ikke lett å bestemme seg. Lurte litt på både det ene og andre. Men skulle jeg vinne kunne jeg godt tenke meg puten med det engelske flagget til 12 åringen min. Hun er fan av Union Jack.

Klem Mona C

Anonym | 1. desember 2011 kl. 07:23

Hvit klokke stor står på ønskelista mi:))2 lodd på meg:)
Mvh nina@phenix.no

Anonym | 1. desember 2011 kl. 11:52

OM ikke annet var Roberts radio dødskul. Ligner noe jeg fant hjemme i kjellerene til far. Men ikke virker................... 1. lodd
Og så¨var jeg innom facern også. 1. lodd

Fra huset i svingen | 1. desember 2011 kl. 23:38

Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg store englevinger
(http://www.mostershus.no/products/nydelige-englevinger)
Liker på fb også!

Klem Karianne

Har en drøm... | 2. desember 2011 kl. 19:12

For en FLOTT butikk!!
Det var ikke lett... hmmm...
Men jeg tror jeg ville valgt en pute med flagg og en kopp med hjerte og en kopp med reinsdyr;)

Jeg trekker full pott;)

Klem Line

No.15 | 2. desember 2011 kl. 19:23

Jeg blir med! Liker på facebook. I nettbutikken var det mye fint. Jeg falt for blandt annet lysestakene i fattigmanssølv - også var jo industrilampene utrolig fine.

Klem, Lise

Amaroso | 2. desember 2011 kl. 22:16

JEg er også med.
Øsnker meg candy cane duftlyset jeg:)
Liker på facebook også så full pott..Krysser fingrene.
God helg.
Klem Charlotte

Caroline | 3. desember 2011 kl. 22:37

Hei der:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen om et gavekort;)
Nettbutikken hadde utrolig mye fint,men skulle jeg bare si en ting måtte det være speilhyllen,kjempeflott var den...
Liker på facebook,så full pott til meg:)
Klem Caroline

Home By Virginia | 4. desember 2011 kl. 14:20

Jeg prøver gjerne lykken! :)

Liker de allerede på Facebook... Det jeg kunne tenkt meg fra nettbutikken hvis jeg ble den heldige er:
http://www.mostershus.no/products/lite-juletre-r

*Klemmer*

Anonym | 4. desember 2011 kl. 14:50

Så kjekk konkurranse! Prøver lykken :)
Ønsker meg lite juletre eller den sinkbøtten som er kjekk å bruke til juletre.
Liker på Facebook.
Klem fra Karoline Skogen

Trine | 4. desember 2011 kl. 18:31

Oi her va det mye fint.
men vet du, om æ skulle vært så heldig å vinne, så skulle æ gjerne ønska mæ ett oliventre :)
http://www.mostershus.no/products/oliventre
Så klart æ har likt Mosters Hus på fb.. så da bli det vel 2 lodd til mæ :)

Ha en flott 2.søndag i advent!
Klæm Trine

Anonym | 5. desember 2011 kl. 08:59

Jeg kunne tenkt meg veggklokke og en fin ramme.
Liker på facebook:)så tar gjerne to lodd. Mye fint i butikken.

Helga
helgahovland@hotmail.com

Marit | 5. desember 2011 kl. 09:40

Hvordan i alle dager skal en kunne velge bare en ting en ønsker seg inne i en sånn fantastisk butikk?
Og selv om jeg bor langt nord, har jeg vært så heldig å fått besøkt butikken i Lyngdal, og det er jo topp at det nå er blitt mulig å "besøke" butikken litt oftere og lettere ved å stikke innom nettbutikken :)
Fant mye som nå står på ønskelista, men øverst har jeg det nydelige lyshuset http://www.mostershus.no/products/nydelig-lyshus som var helt ubeskrivelig lekkert, og noe jeg ikke får av mannen ihvertfall for han skjønner ikke helt vitsen - som han sier..
Jeg er liker allerede på facebook, så jeg vet ikke om dette gjelder som 2 lodd?

Stor klem fra Marit
(mitt-kreativekrypinn@live.no)

Bringen Blomster | 7. desember 2011 kl. 20:11

Jeg ønsker meg den lille rosa emaljerte kasserollen :) -Mye fint å velge i !
1 lodd til meg takk :)
-synnøve-

Fru R. | 7. desember 2011 kl. 20:16

Denne vil jeg gjerne være med på, enormt mye flott i nettbutikken.
Masse jeg kunne tenkt meg her, så jeg må nevne mer enn 1 ting :
Flakongen i fattigmannsølv,
kakefatet i sølv,
Perlekleshenger,
og ikke minst TOALETTVESKEN MED RYSJER...WOW.

2 LODD på meg.

Klem fra Mette

Grete Martinsen | 7. desember 2011 kl. 21:48

FOr en flott nettbutikk! Jeg ønsker meg veldig gjerne veggklokken på 59 cm (299). Jeg tar to lodd. mvh Grete
grete.martinsen@gmail.com

Fru M | 10. desember 2011 kl. 10:13

Hei! Kjempe masse fint i butikken. Men jeg ønsker meg helt klart en liten industrilampe. Klem Å

Notre-de-maison/Mamma til tre | 10. desember 2011 kl. 11:01

Jeg ønsker meg en wallsticker-Life is not measured osv, på 1200x70 cm. Hvis det er tomt, ønsker jeg meg de store hvite englevingene på første siden. Gleder meg!

Anonym | 10. desember 2011 kl. 13:09

Hei! Prøver lykken med 2 lodd, og skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg den store sinkbøtten =)

God jul,

May :)

mayharaldsen@hotmail.com

Hege | 10. desember 2011 kl. 13:22

Åhhh så mye fint! Denne butikken er lagt inn på favoritter;)
Klarer ikke å velge jeg, ønsker meg myyye! Stor klokke, blågrått pledd, industrilampe, hønsenettingslampe, oppvaskstativ...... Spørs om jeg må legge inn en bestilling ja!

Trekker to lodd og krysser fingre og tær;)))

Klem fra meg

Vårt Hus | 10. desember 2011 kl. 15:27

Jeg ønsker meg de nydelige englevingene, og tar to lodd.
Så vil jeg gjerne ønske deg og dine en riktig god jul ;)
Yvonne

Almas Hus | 10. desember 2011 kl. 15:30

Heisann.
Mosters Hus er en nydelig butikk som jeg ahr vært innom noen ganger.
Jeg setter "Hvit klokke stor" på ønskelista og krysser fingrene for å være heldig, ( 2 lodd til meg!)

Gretchen | 10. desember 2011 kl. 18:10

*SUKK*, her var det jammen mye jeg har lyst på!!! Tror jeg må spare til jeg overtar huset neste år, slik at jeg virkelig kan shoppe! :D
Englevingene har jeg veldig lyst på (blant annet!!), og jeg har trukket 2 lodd :)

Gretchen | 10. desember 2011 kl. 18:11

*SUKK*, her var det jammen mye jeg har lyst på!!! Tror jeg må spare til jeg overtar huset neste år, slik at jeg virkelig kan shoppe! :D
Englevingene har jeg veldig lyst på (blant annet!!), og jeg har trukket 2 lodd :)

"Mira" | 10. desember 2011 kl. 18:16

Så utrolig mye fint i den butikken! Er av og til innom i Lyngdal og da er det vanskelig å bestemme seg for noe for der er så mye fint! Hyggelig butikkinnehaver også, stortrives der!

Likte godt det sølvfatet til 499 , eller fattigmannsølv lysestaker. (1 lodd).

Klem fra meg.

Liljekonvallen | 10. desember 2011 kl. 23:39

Hei

Så kjekt da, og so mykje fint dei har. Likte veldig godt olivenkransen eg da.
Har ønske meg ein slik lenge.

2 lodd til meg, takk :)

Klem fra Nina Kathrin

Anonym | 12. desember 2011 kl. 15:50

Hei.
Så mye fint. Jeg ønsker med hvit stettfat hvis jeg skal være så heldig på mine 2 lodd.
Mvh Trude, trudesether@hotmail.com

Mona Johansen | 14. desember 2011 kl. 07:37

Hei :-)
Er så heldig å ha denne nydelige butikken i mitt nærområde.
Tar 2 lodd og krysser fingrene, jeg ønsker meg en engel.
Mona Johansen

KAYSO | 14. desember 2011 kl. 21:59

Hei,

først må jeg si at du hadde en fantastisk fin blogg og du har absolutt fått en ny leser:) Ellers så må jo dette være tidenes fineste gi-bort! Fantastisk at de har begynt med nettbutikk i allefall og de hadde utrolig mye lekkert! Jeg fant flere ønsker, noen kanskje for litt mer enn 500, men mulighetene er mange der inne ser jeg. Her er mine ønsker:

http://www.mostershus.no/products/nokler
http://www.mostershus.no/products/pasta-bolle-i-emalje
http://www.mostershus.no/products/knaggerekke
http://www.mostershus.no/products/jeg-folder-mine-hender-sma
http://www.mostershus.no/products/oliventre

Ikke alle sammen på en gang selvfølgelig, men dette var mine favoritter og ting jeg kunne tenk meg :)Veggordet og knaggrekken hadde for eksempel blitt perfekt inne på babyrommet som jeg holder på å gjøre i stand til lillepia vår som ventes til verden i januar <3

Tvi tvi!

Skulle jeg være så heldig å vinne så kan jeg kan kontaktes på bloggen: http://kayso.net

Jeg deltar med full pott på lodd og har likt Mosters Hus på facebook :)
eller på mail: kirsti_sordal@hotmail.com

Anonym | 14. desember 2011 kl. 23:22

Hei :)
For det første er det ikke veldig lett og velge noe i nettbutikken, fodi alt som er der er så utrolig fint. Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og skulle derfor ønske jeg kunne kjøpt masse masse fint fra morsters rom :)
Her er noen av yndlingene jeg har funnet:

http://www.mostershus.no/products/hylle-med-speil-og-skuffer
http://www.mostershus.no/products/speilfat-stort
http://www.mostershus.no/products/8-armet-lysekrone
http://www.mostershus.no/products/lekkert-3-floyet-speil
http://www.mostershus.no/products/nydelig-pute-med-skrift

Er jeg den heldige vinner er mailien min: tonje_lohndal@hotmail.com

Gry Hege♥ | 15. desember 2011 kl. 09:15

http://www.mostershus.no/products/5-armet-lysestake
Denne nydelige lysestaken ønsker jeg meg til jul,
tar to lodd:)

Silje | 15. desember 2011 kl. 09:18

http://www.mostershus.no/products/5-armet-lysestake

Jeg ønsker meg denne :) Så har jeg noe vakkert til å ta over for adventstaken etter jul :)

You know where to find me, nydelige Eli <3

Ønsker deg og dine en fantastisk vakker jul.

God klem

Tove `blogg verden | 15. desember 2011 kl. 09:52

http://www.mostershus.no/products/lysekrone-til-stearin-og-kubbelys eller http://www.mostershus.no/products/5-armet-lysestake ønsker jeg meg :D
Sinnsykt mye fint!! Har lagt meg til på faebook siden også :)
Klem Tove

Anonym | 15. desember 2011 kl. 09:56

Ja her er det mye fint!! Har vært innom flere ganger!
Problemer med å bare skulle velge seg noen få favoritter!!
Jeg tar 1 lodd.
Ønsker meg wallstickers, lyskirken, lysestakene i fattigmannssølv, badesalt!!! Fatet i sølv var også nydelig!!!!!!!

Utrolig fin blogg du har! Har vært her mange ganger, og du gir mye flott inspirasjon!

mvh Hildegunn29(AT)hotmail.no
Takk for en flott give away!!!
God jul til deg og dine:)

Anonym | 15. desember 2011 kl. 10:40

Hei!
Der var det mye fint! Jegønsker meg 5-armet lysestake!
Har 1 lodd!
HilsenFrk.Wiik
elisabeth.wiik@me.com

Anonym | 15. desember 2011 kl. 10:47

Hei.
Vil gjerne være med og tar 2 lodd. Ønsker meg en liten madonna. Det var så mye fint der ja. "Liker" også monsters hus på facebook
Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

Tryllehuset | 15. desember 2011 kl. 10:53

Masse fint her! Et lodd på meg!

Jeg kunne godt tenkt meg den runde rosa toaletveska http://www.mostershus.no/products/bad398 fylt med de fine brune knottene her http://www.mostershus.no/products/000010knott ... ;)

Nydelig!

Kathrine

Line Elisabeth | 15. desember 2011 kl. 10:54

Så mye fint! Jeg tar 2 lodd:)
Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg den nydelige 5 armede lysestaken:
http://www.mostershus.no/products/5-armet-lysestake

Hjertebank | 15. desember 2011 kl. 11:38

http://www.mostershus.no/products/nydelig-lyshus
Jeg ønsker meg veldig dette fine lyshuset! Lekkert!

AC | 15. desember 2011 kl. 14:15

Hei, trodde jeg hadde tatt lodd på denne allerede, men det ser ikke sånn ut.
Prøver på 2 lodd, men nettsiden til Mosters Hus er nede akkurat nå, så får ikke linka noe derfra.

Ha en fin dag!
- AC

Anonym | 15. desember 2011 kl. 15:23

Oi oi her var det mye fint :))
Prøver meg på ett lodd. Veit neimen ikke hva jeg skulle valgt ut om jeg hadde vunnet jeg. Her blir det nesten for mye å velge i ;) Utrolig koselig.

Vil bare føye til en ting på slutten: Jeg er ivrig leser av bloggen. Du inspirer meg virkelig. Fortsett like bra :)
God jul :)

Klem MOnica
monica_elden@hotmail.com

Frieblonder | 15. desember 2011 kl. 16:19

Den nettbutikken hadde jammen mye pent! Jeg likte veldig godt tallerkenhylla med skuffer. Så nå krysser jeg fingrene:)

Ønsker deg en fin førjulstid!
hilsen Frieblonder

~Kristina~ | 15. desember 2011 kl. 18:23

For en fantastisk fin nettbutikk!:)

Denne blir besøkt igjen!:)

Om jeg skulle være den heldige vinneren, så ønsker jeg med den 5 arma lysestaken med roser på, for en drøm!:)

kristinaeh-87@hotmail.com


Sikrer meg to lodd med å bli liker på facebook også!:)

Tanja Aspedokken | 8. desember 2012 kl. 14:03
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tanja Aspedokken | 8. desember 2012 kl. 14:08

Tar to lodd og ønsker meg SKILT "HOME"

http://www.mostershus.no/products/skilt-home32

God Jul! :)

tanja.aspedokken@gmail.com

Legg inn en kommentar