Nytt medlem i kjøkkenkroken..



Annabell har flyttet inn på gjesterommet og da har hun fått litt mer plass til tingene sine. Og med mer plass så er det rom for flere søte møbler. Derfor har jeg vært på skattejakt i huset til svigerfar. Og i vedboden fant jeg denne søte benken som han hadde da han var liten.



Nå har den fått sin hedersplass i Annabell sin kjøkkenkrok, og her står den lykkelig og deltar på alle middagsselskapene som hu steller i stand.

Takk for alle fine kommentarer som eg har fått på de siste innleggene og ikke minst velkommen til nye følgere, kjempegøy!

Husk min GIVEAWAY!

Ha en fin fin onsdag!

10 kommentarer:

Marianne | 2. november 2011 kl. 12:56

PARADIS FOR EI LITA JENTE!!! Helt nyyydelig!!!

Klem

Fru.Underberget | 2. november 2011 kl. 14:01

Dette må vel være enhver småjentes lille kjøkkendrøm! Kjempefint har du gjort det:-) Den benken passet jo så fint til resten!

Heims lille verdenshjørne | 2. november 2011 kl. 14:27

Så koselig:D Den var kjempefin:)

Ha en fin dag:D

små og store drømmer | 2. november 2011 kl. 16:20

Heldige Annabell :)
Like fint kjøkken som mammaen har nesten :)

Har en drøm... | 2. november 2011 kl. 17:34

For en nusselig kjøkkenkrok ♥
Der tipper jeg du får god servering, hihi;)
Kjempesøt den benken, så kjekt med en svigerfar og gå på jakt hos;)

Klem line

Anonym | 2. november 2011 kl. 19:38

Veldig fin blogg du har, har nylig blitt fast følger ;)
Jeg lurer på noe som ikke har så mye med jenterommet å gjøre ( som var helt nydelig). I arkivet ditt har jeg sett at du har en hvit house doctor tønne til oliventreet ditt, hvor har du fått tak i den? Finner bar grå/sink farget.

Ps. Jeg har skrevet mail til deg for noen dager siden, men er litt ivrig så spør her også;)

Kvinnse | 2. november 2011 kl. 21:19

så fint det ble. Hun er heldig. :o)

Sommerhuset i bakken | 2. november 2011 kl. 21:31

Herlig, liten benk - og flotte bilder! Morsomt at den har tilhørt bestefaren hennes, også. Veldig koselig kjøkkenkrok!

Ha en finfin kveld!

Svenngården | 6. november 2011 kl. 17:29

Så fiiint kjøkken :)
Tenker hun er fornøyd!

-Amalie

Thina | 26. november 2011 kl. 14:50

Hei..For et nydelig hjem dere har. Og ikke minst en veldig fin blogg :) Jeg skal snart innrede to like jenterom, og jeg fant mange koselige ideer hos deg :)

Legg inn en kommentar