Trenger deres hjelp..


Vi planlegger en ekstra høyde med skap på kjøkkenet. Vi vil ha en mer majestetisk følelse, og det vil vi nok få til hvis vi lar skapene gå helt opp til taket. Men hva synes dere? Skal vi gå for helt enkle skap eller  skap med åpning/ glass?

Også tror jeg at det store julegave ønsket i år må bli å få hengt opp en flott lysekrone i trappeoppgangen her ved bildet til venstre. Og da snakker vi skikkelig klassisk stil!

Har der noen tips til hvor jeg skal kikke for å finne den optimale store lysekronen?

Også har jeg jo denne give awayen på gang da, så ta en titt her hvis du vil delta!

En herlig tirsdag til alle sammen!

9 kommentarer:

ღ Inger ღ | 15. november 2011 kl. 07:33

Hei! Jeg liker det at du har lite vindusskap :) jeg syns absolutt du skal ha helt enkle skap uten vindu. Vil tro det blir mer helhetlig :)

Lillekatt | 15. november 2011 kl. 07:58

Jeg ville gått for skap uten vindu, som Inger sier: tror det blir mer helhetlig... Og slike skap med vinduer ser ofte rotete ut inni, selv om de er frostet! Tror kanskje takhøyden vil virke høyere også, hvis dere har "en lengde" oppover, om du skjønner hva jeg mener! Når det er sagt: Jeg DIGGER huset deres! Det er så fint!!

Fru Fjeldhammer | 15. november 2011 kl. 08:35

Uten vindusskap tror jeg også blir finest.. kjøkkene deres er jo bare så flott!

Ønsker deg en fin dag!
klem

Bente | 15. november 2011 kl. 08:54

På det flotte kjøkkenet ditt, tror jeg du skal gå for helt enkle skap, helt opp. Vil passe best til resten.

Ha en flott dag

Klem Bente

KROnPRINSESSENE | 15. november 2011 kl. 10:03

Jeg ville hatt like skap helt til topps!
Og lysekroner har jeg dessverre ikke peiling på ;)
Lykke til med valgene.
Klem May Helen

Anonym | 15. november 2011 kl. 12:28

Tette skap vil gi en fin og majestetisk høyde i det ellers fine og rene kjøkkenet Deres.

helen og gutta | 15. november 2011 kl. 14:24

Bohus har en kjempeflott stor lysekrone som desverre ikke passer inn hos meg, det er altfor lavt under taket

Min lille interiør og hverdags dagbok | 15. november 2011 kl. 14:42

Jeg ville gått for skap heit til topps uten vindusskap:)
Blir nok lekkert uannsett hva du bestemmer deg for!
Ha en fin fin dag!
-Beate-

små og store drømmer | 15. november 2011 kl. 17:35

jeg stemmer også for helt enkle uten glass.
Som de fleste sier, vil jeg også tro at det ser bedre ut.
Vi har frostet glass over den ene benken hos oss, forsåvidt greit ettersom vi bare har glass og hvitt servise inni skapet. passer på at det står litt bak i skapet så det ikke syntes så godt uansett.
Men jeg ville nok aldri valgt det selv. Har det kun fordi det var sånn da vi kjøpte.
...og vi er som kjent ikke de raskeste til å gjøre noen som helst endringer.. haha!

Legg inn en kommentar