De fineste julesokkene..



I fjor så drømte jeg om slike jule sokker, men de var bare alt for dyre for min lommebok! Men tidligere denne uken så fant jeg disse hos Bloom i Asker. De er fra Walther og co og prisen den var helt overkommelig! Så nå henger de på sin æresplass på kjøkkenet! Tror det skal godt gjøres å spise opp alt julegodtet som man kan få plass til her!:)

Nå skal jeg komme meg ut en tur og se om jeg kan finne noen lamper til Annabell sitt gamle rom som nå fungerer som gjesterom/ kontor..

Husk min giveaway sammen med mosters hus!

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på min DIY julestjerne, den blir hengende!

Ha en fin start på den nye uken!

4 kommentarer:

Har en drøm... | 12. desember 2011 kl. 13:37

aiai, så lekre de var ♥
Gøy og finne slikt til en ok pris;)

Ha en finfin dag!

Klem Line

Sommerjenten | 12. desember 2011 kl. 14:42

Så nydelige! Har ikke sett slike før. Bloom er min favorittbutikk! Har kjøpt 2 skap der + en haug med andre skatter :) Er farlig å gå inn i den butikken, for man har jo lyst på alt!

Ha en fin dag!

Klem Lene

AC | 12. desember 2011 kl. 20:49

Herlige julestrømper! Så ut som det er plass til mye julegodt der ja:)
Ha en fin kveld!
- AC

Helene i svingen | 12. desember 2011 kl. 21:19

Hei :)

Jeg ramlet over bloggen din i kveld, så fint du har det :) Måtte sjekke ut alle kjøkken innleggene dine da vi pusser opp kjøkken as we speak. Rålekkert! Så flink du er. Skal helt klart titte innom igjen :)

Fin kveld til deg.

Klem Helene i svingen

Legg inn en kommentar