Heldig er jeg..


Jeg var jo så heldig og vinne en goodie bag fra Day home sponset av nettbutikken Hviit. Og veldig heldig var jeg da pakken inneholdt denne flotte puten, adventslys og fine servietter! Og puten passet helt perfekt på soverommet.

Denne helgen har vi besøk av mine foreldre, og i dag har vi vært på Hadeland glassverk. Veldig hyggelig og jeg tror også at jeg kanskje fikk et lite snev julestemmning. Hvordan er det med deg da, har du julestemmning?

Ha en flott fredags kveld og tiden med alle dine! !

Husk min giveaway i samarbeid med Mosters hus.

God klem fra meg!

4 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 2. desember 2011 kl. 18:36

Ja der var du heldig...
ha en kos helg...

Har en drøm... | 2. desember 2011 kl. 19:08

Så heldig du var ♥
Puten er LEKKERsmekker;)
Ingen veldig julestemning enda gitt, venter på SNØ!!

Ha en finfin fredag!

Klem Line

No.15 | 2. desember 2011 kl. 19:18

Lekker pute, gratulerer!

God fredag :)

Fru Fjeldhammer | 2. desember 2011 kl. 20:52

Flott premie!
God helg...

Legg inn en kommentar