Herlig med jul..



Jeg gikk litt tidligere fra skolen i dag, hadde lyst til å bare kose meg litt hjemme! Og da fikk jeg tatt et bilde av juletreet som allerede ble pyntet for en uke siden. Treet er pyntet i hvitt og sølv, ingen røde kuler her nei!:) Også har jeg satt treet med juletrefoten oppi ei sink tønne fra House doctor. På bildet så ser pynten litt rotete, men det er ikke det! Og det gir det fineste lyset!

På vei hjem gikk jeg en annen vei og da fant jeg seks helt perfekte greiner som skal få lov til å bli en flott stjerne på min vegg! Så nå vet du hva jeg gjør den neste timen!

Ha en herlig dag!

16 kommentarer:

Sommerjenten | 8. desember 2011 kl. 14:19

Nydelig tre! Og så vakker pynt! Gleder meg til å se stjernen :)

Ha en fin dag!

Klem Lene

susan | 8. desember 2011 kl. 14:54

åååå så fint! Vi har alltid pyntet et tradisjonelt juletre med masse stæsj på. Men, i år har jeg fått gjennom et hvitt ett. Gleder meg når jeg ser hvor fint ditt er!!! :-)

helen og gutta | 8. desember 2011 kl. 15:59

nydelig pyntet tre og lekkert oppi sinkbøtten

Jeanette | 8. desember 2011 kl. 18:23

Rett og slett Vakkert:-)) gleder meg masse til å se stjerna du skal lage!

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 8. desember 2011 kl. 19:10

Et flott juletre dere har :)
klemklem

Villa Wikan | 8. desember 2011 kl. 19:41

Nydelig pynt og "juletrefot", helt min smak! =)

Har en drøm... | 8. desember 2011 kl. 20:45

Nydelig pyntet tre ♥
Og så kos og ha pyntet det alt;)
Er jo nå i førjulstiden vi kooooser oss med jul, jeg er i allefall veldig lei 1 Januar, da ryker det ut;)

Ha en kos kveld med stjerner og pinner;)

Klem Line

AC | 8. desember 2011 kl. 22:08

Så vakkert tre du har:)

Ha en fin kveld!
- AC

Bringen Blomster | 8. desember 2011 kl. 23:18

Så fint med hvitt og sølv :)
-synnøve-

ings | 9. desember 2011 kl. 01:12

Hei, jeg så du hadde en stuegran i et tidligere innlegg (http://gladihvitt.blogspot.com/2010/12/helt-enkelt.html) og jeg lurer på om du husker hvor du kjøpte stuegranen?

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com | 9. desember 2011 kl. 16:31

FOR et nydelig juletre! Du er flink:-)
Det blir nok en stund til jeg får pyntet noe tr enda, foreløpig tas all gulvplassen i stua opp av et flatpakket kjøkken... Men satser på at jeg får pyntet treet noen dager før julaften:-)
God førjulstid!

Mita | 10. desember 2011 kl. 14:31

Ble ikke sjokkert over at du hadde hvit pynt, men det var bare lekkert! :) Veldig stilig med sinktønnen.

Fru Føreland | 20. desember 2011 kl. 11:43

Utrolig flott juletre!
Liker godt bildene dine og det flotte huset du bor i, kunne godt flyttet rett inn selv;)

Ha en fortsatt fin førjulstid!

Stine | 3. februar 2012 kl. 09:30

Hei:) hvor har du kjøpt den hvite sinkbøtten?? Nydelig;)

Glad i hvitt | 3. februar 2012 kl. 10:15

Hei Stine! Potten er i sink og den kommer fra House doctor. De har flere forskjellige størrelser! Jeg kjøpte min på Bazaren i Lyngdal( de har nettbutikk ), men du får sikkert tak i dem hos butikker som fører House doctor.Ha en kjempefin dag! Klem Eli Anna

Malene Opsahl | 22. oktober 2012 kl. 12:50

For et NYDELIG juletre!

Jeg leter etter inspirasjon til årets julepynt, og her fant jeg det!

Legg inn en kommentar