Huset vårt er i Boligdrøm, det er lite kult det!




I November i fjor fikk jeg forespørsel om jeg hadde lyst til å la hjemmet vårt være med i en boligreportasje. Jeg var ganske så spent, men takket jo selvfølgelig ja! Og jeg hadde virkelig ingenting å grue meg for, for inn døren kom journalist Kjersti Lunnan Aas og fotograf Jeanette L Bekkevold, herligere damer skal du lete lenge etter!

Så på lille julaften fikk jeg bladet i posten og kunne endelig se hele reportasjen på trykk. Veldig rart, men samtidig ganske gøy og se huset sitt sett ut fra bildene til en fotograf! Men jeg er veldig fornøyd og synes at det var en fin reportasje!

Jeg må jo legge til at det er utrolig hvor mye som har skjedd på interiør siden i huset på et år og jeg synes at huset ser litt for tomt ut i forhold til hvordan det ser ut nå, et år etterpå!

Reportasjen er i bladet Boligdrøm som ligger på hyllene i alle kiosker og butikker nå, uvææææææ!:)

Nå går turen til Hamar og nyttårsfeiring på den nydelige gården til et vennepar!

Ønsker dere alle sammen et fantastisk godt nyttår og en herlig feiring!

21 kommentarer:

expojippi | 28. desember 2011 kl. 15:08

Stor stas!! Jeg er følger på bloggen din, og abonnerer på Boligdrøm.
Ble stolt på dine vegne da jeg så bilder fra hjemmet ditt.
Mange gratulasjoner fra meg!!

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 28. desember 2011 kl. 15:29

Så flott:)kos deg i nyttårshelgen..
klemklem

Annfrid | 28. desember 2011 kl. 15:54

Så kjekt, det må være spennende å se bilder fra ditt eget hjem:-)
Må nok løpe å kjøpe:-)

Kos deg på nyttårs ferie:-)

Klem fra Annfrid

helen og gutta | 28. desember 2011 kl. 16:00

så spennende, da blir det bare løp og kjøp :-) håper dere har hatt en kjempefin julefeiring. klem Helen

2nes | 28. desember 2011 kl. 16:08

Hei, pleier å kjøpe boligdrøm så det blir gøy og se. Du har jo et nydelig hjem :)

Myke minutter | 28. desember 2011 kl. 16:30

Så gøy, grattis! Da skal jeg lese siste Bolig Drøm :) Ha en fortsatt fin romjul!

Har en drøm... | 28. desember 2011 kl. 18:19

Så GØY!
Gratulerer ;)
Dette må jeg jo få med meg!!

Ha en fin tur til Hamar ♥ Kos dere!

Klem Line

dryss - madam Torvestad | 28. desember 2011 kl. 18:59

Så gøy da! Reportasjen ser kjempefin ut! Må prøve å få myst i et eksemplar!...

Håper dere har hatt en fin jul! Ønsker der en herlig nyttårsfeiring og et godt nytt år!

Precious Home | 28. desember 2011 kl. 20:25

Gratulerer med fantastisk reportasje!
Du har ett nydelig hjem! Takk for at du deler!

AC | 28. desember 2011 kl. 20:38

Så gøy! Ser ut som en flott reportasje:)

Ha en fin nyttårsfeiring!
- AC

Sukkertøy for øyet | 28. desember 2011 kl. 20:58

Masse gratulerer!!
Så jo ut som en nydelig reportasje!
..er alltid spennende å se hjemmet sitt gjennom en annens linse :)
Og ikke minst på trykk på glanset papir!!
Nydelig hjem du har!

Ha en fin romjul og et godt nytt år!

- Ida Susanne

Divamamma | 29. desember 2011 kl. 08:43

Så gøy!!! Gratulerer :-)

Anette Willemine | 29. desember 2011 kl. 21:04

Gratulerer med en FLOTT reportasje! Hjemmet ditt var lekkert da og er lekkert nå. Har vært med i slike reportasjer to ganger, og siden de kommer på trykk såpass lenge etter, er det veldig rart å se hjemmet sitt slik det var. Man skulle gjerne ha hatt med ditt og datt som man har anskaffet seg etter fotograferingen. Men, men, det er jo stas å være med da! :)
Kjersti er bare søt, så å få hun inn i huset er jo bare superkoselig! Hun spurte meg i fjor om hun kunne lage en reportasje, men da var jeg midt i planleggingen av oppussingen her. :)

Jeg takker for koselige kommentarer fra deg i året som snart er ferdig, Eli Anna, og ser frem til å blogges mye i året som kommer! Du har vært kjempekos å treffe deg ved flere anledninger, og håper vi også sees i 2012!

GODT NYTT ÅR!

Klem,
Anette Willemine

Anonym | 30. desember 2011 kl. 13:23

Hei Eli!
Jeg abonnerer på Boligdrøm, og ble så positivt overrasket da jeg kom over innlegget fra hjemmet deres. Begynner å bli en stund siden jeg har sett deg nå, og ikke visste jeg at du hadde en så flott interiørbogg, nå er du en av mine favoritter ;). Ha en fin nyttårsfeiring og et godt nyttår, og hils mannen!
Klem fra Grethe H

små og store drømmer | 31. desember 2011 kl. 16:05

Grattis! SÅ STAS!
Du har jo et herlig hjem, så skjønner godt at de ville lage reportasje hos deg.@

Ønsker dere en fantastisk nyttårsfeiring.
KLEM :)

Ingunn | 2. januar 2012 kl. 21:52

Så flott:) Jeg har sett det og lest det, og sett det igjen. Fantastisk flott du har det:)
Godt nytt år!
Klem Ingunn

Siv`s verden | 5. januar 2012 kl. 20:20

Godt nytt år!:) Repotasjen var kjempefin, utrolig fint hos deg:)

Klem

Anonym | 9. januar 2012 kl. 12:09

Hei Eli Anne, og takk for sist....det var veldig koselig å treffe dere her på Naxos sist sommer. Så morsomt å se hvordan dere har det hjemme hos dere...kan se at dette er noe du brenner for!!
Du er jo superflink.....
Hils til dine kjære, og kanskje sees vi snart!! Klem Sissel

nr14 | 10. januar 2012 kl. 15:31

Veldig flott reportasje og artig å se:) Håper du har hatt en fin start i det nye året:)

Miriam Lilliana | 16. januar 2012 kl. 00:19

Hei! Har akkurat lest bladet og må si at du har et av de flotteste hjemmene jeg har sett! Satt nesten bare ig måpte jeg. :-)
Måtte jo bare søke opp bloggen din, for her vil jeg følge med videre!

Landlige Hjem | 20. januar 2012 kl. 23:27

NYDELIG reportasje, så gøy å lese og se de flotte bildene fra deres vakre hjem ,))
Kos helg!!
Klemmer Anki

Legg inn en kommentar